Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

starta eget

Inlägg 1 av 6

2006-03-29, kl 13:33

username

Annika
Dahlgren

Inlägg: 1

starta eget

Hej, är en marknadsförings student som har planer på att starta eget i framtiden, skulle vilja smygstarta redan nu och erbjuda företag billig marknadsföring i form av exempelvis marknadsanalyser och marknadsundersökningar mm Undrar om det finns någon här som kanske också är inne på samma spår som jag?
Hör isåfall av er till [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-03-29, kl 22:26

username

Conny
Bergqvist

Inlägg: 23

Jag önskar dig lycka till. Behöver du hjälp med trycksaker får du gärna kontakta mig.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-03-30, kl 17:21

username

Christine
Magnusson

Inlägg: 11

Hej!
Jag håller på med marknadsföring på internet och det är otroligt roligt! Du kan ju redan alla marknadsföringstrix, då har jag ett bra tips att börja jobba på internet som jag gör.
Jag är en 3 barnsmamma som jobbar just nu kanske 1-2h per dag med mitt arbete hemifrån. Jag tjänar mycket mer än med ett vanligt jobb. Absolut inget MLM, Pyramid eller liknande. Maila mig gärna, så berättar jag mer:

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-03-31, kl 03:24

username

Medlem
#44537

Inlägg: 19

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag håller på med marknadsföring på internet och det är otroligt roligt! Du kan ju redan alla marknadsföringstrix, då har jag ett bra tips att börja jobba på internet som jag gör.
Jag är en 3 barnsmamma som jobbar just nu kanske 1-2h per dag med mitt arbete hemifrån. Jag tjänar mycket mer än med ett vanligt jobb. Absolut inget MLM, Pyramid eller liknande. Maila mig gärna, så berättar jag mer:

[email protected]




Hej chrisse jag skulle gärna vilja ha lite tips av dig med.
maila gärna : [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-04-27, kl 17:48

username

Medlem
#38691

Inlägg: 4

Som nyföretagare är det ju viktigt med logotyp. Vi har just nu en vårkampanj. Läs mer på www.hdr.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-05-17, kl 09:41

username

Mikael
Wikman

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag håller på med marknadsföring på internet och det är otroligt roligt! Du kan ju redan alla marknadsföringstrix, då har jag ett bra tips att börja jobba på internet som jag gör.
Jag är en 3 barnsmamma som jobbar just nu kanske 1-2h per dag med mitt arbete hemifrån. Jag tjänar mycket mer än med ett vanligt jobb. Absolut inget MLM, Pyramid eller liknande. Maila mig gärna, så berättar jag mer:

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat