Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Tro det eller ej..Kapitalstark kontakt sökes omgående

Inlägg 1 av 2

2006-03-29, kl 13:47

Carpe diem

Carpe diem

Inlägg: 9

Tro det eller ej..Kapitalstark kontakt sökes omgående

Hej allesammans,

Vill inte gå in för mycket på detaljer om detta gigantprojekt men har gått från ord till handling med mitt koncept och detta är större än vad jag ens kunnat ana.

Har ett möte med Vdn för ett MKT stort etablerat företag inom kort där han vill diskutera ett samarbete ev att dom kanske köper (konceptet)

Det skulle därför nu vara aktuellt med en kapitalstark person som kan backa upp om vi nu inte kommer överens om en bra(deal)

Ideen och allt tekniskt har vi redan löst så vi behöver inte lägga oss i ett underläge bara för att de har det ekonomiskt tryggt.

Hur som helst...

Blir det så att vi satsar på detta själva kommer en hel del pengar behövas, vågar inte säga exact hur mycket men det rör sig om minimum 1 miljon sek.

Självklart tar vi kontakt med banken också men detta är ju trots allt under riskkapital.

Är du 100% seriös och har pengar som du vill investera och bli en i gänget nu i starten så hör av dig till mig antingen via mail eller mobil.

Ger dock endast ut hotmailadress tills bättre kontakt skapats.

Mvh
Peter

[email protected]
0704-016662

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-03-31, kl 00:29

username

Medlem
#44537

Inlägg: 19

Hej Peter,

jag vill gärna ansluta mig till er och satsa en del av mitt kapital. Er Idè är fomidale och kan bli en av Europas största teknik. jag vill gärna att ni kontaktar mig angående detta Omgående. Hur mycket jag är villig att satsa beror så klart på vad ni har att erbjuda.

Mvh,
Saif Abdu-rahman
[email protected]
www.showview.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat