Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Arbeta hemifrån med internetuppkoppling!

Inlägg 1 av 4

2006-04-03, kl 11:50

username

Christine
Magnusson

Inlägg: 11

Arbeta hemifrån med internetuppkoppling!

Hej!
Jag är en 3 barnsmamma som har letat ganska länge efter "arbeta hemifrån" jobb, men nu äntligen har jag hittat det som jag har sökt. Internet är alltså min arbetsplats. Det är rätt så nytt och lanserades för allmänheten 20/3-06. Jag själv har arbetat sedan mitten av februari när dom körde igång med en testperiod.
Jag tjänar jäkligt bra på det och just nu behöver jag bara arbeta kanske 1-2 h per dag. Absolut inget MLM, pyramid eller liknande.
Jag hjälper dig gärna med att komma igång med det.
Om du är intresserad av detta, så gå in för gratis info på min hemsida:

http://www.quick1stepsystem.com/swedish.htm

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-04-03, kl 14:02

username

Niklas
Andersson

Inlägg: 9

Hur kommer det sig att alla som gör reklam för detta säger "gå in på min hemsida för mer info". Men att den sidan är lika på varje inlägg om detta. Borde ni då inte då verkligen ha en egen sida om det nu är så seriöst som ni säger, plus att det står ju på denna sida att man får en egen sida när man går med, men hur kommer det då sig att alla sidorna är lika då?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-04-04, kl 09:50

username

Patrick
Bohman

Inlägg: 1

... och vem betalar $500 och för vad?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-04-04, kl 20:31

username

Christine
Magnusson

Inlägg: 11

Hej!
Jag förstår att ni har en massa frågor angående detta. Ska försöka att svara så gott det går. Att alla sidorna ser likadana ut är pga, allt är automatiserat. Jag som medlem får denna hemsida med mitt ID på och företaget sköter försäljningen åt mig. Min uppgift är bara att skicka kunder till denna sida och det får jag göra på vilket sätt jag vill. Många använder en annan hemsida först för att beskriva systemet och vilka dom är m.m. Du får marknadsföra hur du själv vill!
$500 är betalning för produkten "The Ultimate Marketers Toolbox" som är värt över $2000 ute i handeln. Den innehåller en massa verktyg, software, e-böcker för marknadsföring. Bla, hur du ökar trafiken till din hemsida, hur du bäst skriver intressanta annonser m.m. Ja, listan kan göras otroligt lång! Du kan ändå ha nytta av dessa produkter tex, om du har en webb butik och vill öka trafiken till din hemsida m.m. Du kan även gå med i systemet utan att köpa produkten och ändå börja tjäna dina $500/försäljning!

Ta en titt på min hemsida igen och läs igenom. http://www.quick1stepsystem.com/swedish.htm

Om ni fortfarande har frågor, så mejla mig gärna.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat