Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Unik franchisekoncept lanseras i Sverige

Inlägg 1 av 9

2006-04-13, kl 21:05

pekka

pekka

Inlägg: 43

Unik franchisekoncept lanseras i Sverige

Jag är agent för en unik franchiseverksamhet i Sverige och söker nu personer som vill starta upp en egen verksamhet här i landet. Konceptet finns i Europa och Canada med mycket goda resultat. Du behöver vara envis och målinriktad entreprenör samt ha en god ekonomi. Ta kontakt för mer info via email [email protected]. Bli först i din stad.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2006-04-16, kl 18:29

username

Mikael
Olsson

Inlägg: 21

Hej kan du berätta lite mera om upplägg osv.
hör av dig till mig.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2006-04-16, kl 18:31

Future

Future

Inlägg: 72

[email protected]

skicka på

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2006-04-16, kl 19:12

pekka

pekka

Inlägg: 43

Hej. Jag har en del material att skicka och det verkar inte funka med hotmail konton. Så kontakta mig så skickar jag det brevledes eller så kan Ni som är intresserade gå in på www.videoself.ca eller www.cinebank.fr och hitta lite mer info. Den svenska siten kommer att öppnas inom några veckor men som sagt vill Du vara med från början i din stad så har du chansen innan lanseringen sker fullt ut i Sverige. Första butiken kommer att öppnas i Stockholm inom kort.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2006-04-16, kl 21:22

username

Alexander
Undèn

Inlägg: 1

[email protected]
Stockholm

Dra iväg ett info mail
Mvh Alex

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2006-04-17, kl 20:01

username

Robert
Elving

Inlägg: 3

[email protected]

Skicka gärna info..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2006-04-18, kl 09:59

username

Rickard
Collander

Inlägg: 9

Hej Hej Alla!

Detta skall nog alla tänka 2 gånger innan dom ens funderar på detta!;) Det luktar väldigt mycket pyramidspel över detta.. Finns redan en svensk variant på detta och jag avbråder er all stark från detta.. Men men, vill man bli lurad så varsågod..

Mvh
Rickard

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2006-04-18, kl 19:40

pekka

pekka

Inlägg: 43

Hmm förstår inte alls din synpunkt. Pyramidspel? Hur får du detta till ett sådant. Du har ju inte ens fått något material av mig. Tänk till själv innan du skriver inlägg i forumet. Tror att du skrivit i fel tråd.

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Hej Alla!

Detta skall nog alla tänka 2 gånger innan dom ens funderar på detta!;) Det luktar väldigt mycket pyramidspel över detta.. Finns redan en svensk variant på detta och jag avbråder er all stark från detta.. Men men, vill man bli lurad så varsågod..

Mvh
Rickard

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2006-04-19, kl 22:45

limpan81

limpan81

Inlägg: 5

Dra gärna iväg ett infomejl till mig med!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat