Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import/Asien?

Inlägg 1 av 5

2006-04-15, kl 19:30

username

Medlem
#40047

Inlägg: 13

Import/Asien?

Hej!

Mitt namn är Mayzar och jag åker ner till Kina den 22/april och kommer att gå på Asiens största mässa som rymmer produkter som kläder, smycken, elektronik etc.

Jag har ett stort kontaktnät i Asien och har hjälpt ett antal trådskapare på startaeget.se att importera så om du behöver min hjälp för att få kontakt med seriösa leverantörer, kontakta mig

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-04-17, kl 18:02

username

Regina
Hägg

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Mitt namn är Mayzar och jag åker ner till Kina den 22/april och kommer att gå på Asiens största mässa som rymmer produkter som kläder, smycken, elektronik etc.

Jag har ett stort kontaktnät i Asien och har hjälpt ett antal trådskapare på startaeget.se att importera så om du behöver min hjälp för att få kontakt med seriösa leverantörer, kontakta mig

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-04-17, kl 18:03

username

Regina
Hägg

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Mitt namn är Mayzar och jag åker ner till Kina den 22/april och kommer att gå på Asiens största mässa som rymmer produkter som kläder, smycken, elektronik etc.

Jag har ett stort kontaktnät i Asien och har hjälpt ett antal trådskapare på startaeget.se att importera så om du behöver min hjälp för att få kontakt med seriösa leverantörer, kontakta mig

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-04-17, kl 18:05

username

Regina
Hägg

Inlägg: 3

Hej

Jag tillverkar halsband av sötvattenspärlor och snäckskalspärlor skulle gärna vilja få tag i detta

regina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-04-24, kl 09:59

Sirlig

Sirlig

Inlägg: 6

Regina: Jag sysslar med import av pärlor och smycken och kan hjälpa dig. Kontakta mig gärna på [email protected]

mvh Marie


Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej

Jag tillverkar halsband av sötvattenspärlor och snäckskalspärlor skulle gärna vilja få tag i detta

regina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat