Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Nystartad web-butik söker admin

Inlägg 1 av 7

2006-04-17, kl 23:07

username

Janne
Josefsson

Inlägg: 8

Nystartad web-butik söker admin

Tjena, söker admin till en ny startad web-butik, kommer med tiden att starta ännu fler "sidor". Eftersom jag precis har startat företag så kommer jag inte ha möjlighet att ha allt för dyr "hjälp" men med lite tålamod så kommer vi båda tjäna tillräckligt med pengar för att ha det bra! Du ska helst finnas söder om stan (stockholm)!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-04-18, kl 10:57

username

Katja
Salminen

Inlägg: 21

Bor i Västerås men det kanske är för långt borta. Om intresse finns så maila mig..

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-04-18, kl 14:16

username

Medlem
#37943

Inlägg: 4

Hej.. Jag bor i Tumba, söder om Stockholm.. Kan behöva ha något extra att göra... Om intresse - kontakta gärna mig på:
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-04-20, kl 12:53

username

Kennet
Brandt

Inlägg: 5

Låter intressant. Jag har god erfarenhet av att adminstrera och designa webb-sidor. Bor i Enskede. Kontakta mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-04-23, kl 19:35

username

Niklas
Björnestål

Inlägg: 50

Personligen skulle jag aldrig anlita någon som använder en hotmail adress för att ta hand om någon av mina webbplatser...
Om man har erfarenhet av att administrera och driva webbplatser så borde man ha en seriösare emailadress

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-04-24, kl 11:24

username

Katja
Salminen

Inlägg: 21

Citat:

Ursprungligen postat av:

Personligen skulle jag aldrig anlita någon som använder en hotmail adress för att ta hand om någon av mina webbplatser...
Om man har erfarenhet av att administrera och driva webbplatser så borde man ha en seriösare emailadress



Tycker det är oväsentligt egentligen..din kunskap finns inte i en e-mail adress utan i din utbilding och det du kan. Jag har en hotmail-adress här inne eftersom jag vill ha min andra seriösare adress ifred och utan reklam. Har dålig erfarenhet av det och gör inte samma misstag igen. Den andra mail-adressen får personen ifråga vid ett senare tillfälle.

Så seriös är jag...har min egen sida på gång efter ett par års idé-torka. Har utbildning inom Layout och Webdesign och en hel del annat i bakfickan.
Vill allt sig väl kommer jag snart att vara involverad i ett helt nytt system som kommer ut på marknaden och en portal som ska startas...

Så döm inte andra enbart på en e-mail adress..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-05-12, kl 00:21

alvedahl

alvedahl

Inlägg: 17