Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Nystartad web-butik söker admin!

Inlägg 1 av 7

2006-04-17, kl 23:08

username

Janne
Josefsson

Inlägg: 8

Nystartad web-butik söker admin!

Tjena, söker admin till en ny startad web-butik, kommer med tiden att starta ännu fler "sidor". Eftersom jag precis har startat företag så kommer jag inte ha möjlighet att ha allt för dyr "hjälp" men med lite tålamod så kommer vi båda tjäna tillräckligt med pengar för att ha det bra! Du ska helst finnas söder om stan (stockholm)!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-04-25, kl 13:51

username

Anna
Zelenina

Inlägg: 1

Vilka arbetsuppgifter har man som admin? Var finns sidan?

Jag bor i Haninge.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-04-26, kl 02:01

username

Elisabet
Nilsson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Tjena, söker admin till en ny startad web-butik, kommer med tiden att starta ännu fler "sidor". Eftersom jag precis har startat företag så kommer jag inte ha möjlighet att ha allt för dyr "hjälp" men med lite tålamod så kommer vi båda tjäna tillräckligt med pengar för att ha det bra! Du ska helst finnas söder om stan (stockholm)!

Jag bor i Tumba och tycker det låter intressant, skulle du kunna berätta lite mer?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-04-28, kl 17:55

username

Yvonne
Ohlson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Tjena, söker admin till en ny startad web-butik, kommer med tiden att starta ännu fler "sidor". Eftersom jag precis har startat företag så kommer jag inte ha möjlighet att ha allt för dyr "hjälp" men med lite tålamod så kommer vi båda tjäna tillräckligt med pengar för att ha det bra! Du ska helst finnas söder om stan (stockholm)!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-04-28, kl 17:56

username

Yvonne
Ohlson

Inlägg: 2

Jag bor i Årsta. Söder om tullarna. Låter intressant och är intresserad av mer information.
/Yvonne

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-04-30, kl 01:20

username

Janne
Josefsson

Inlägg: 8

Jag svarar gärna på era frågor om ni skickar ett mail och berättar lite om vad ni har för erfarenheter på "webben".

Skicka till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-05-19, kl 11:53

username

Medlem
#37943

Inlägg: 4

Jag har en del datavana samt butiksvana. Arbetar med säkerhet för tillfället... Bor söder om Stockholm, i Tumba. Hör gärna av dig... [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat