Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Vill Arbeta hemifrån

Inlägg 1 av 11

2006-04-26, kl 02:36

username

Elisabet
Nilsson

Inlägg: 7

Vill Arbeta hemifrån

Jag vill jobba hemifrån och kunna tjäna pengar så att jag klarar mig, inga pyramidspel eller liknande. Vill kunna börja så fort som möjligt och kunna tjäna pengar på en gång. Är kunnig på datorer, har en multimedial utbildning och jobbar helst med datorn som verktyg. Har någon något att erbluda så tveka inte att svara.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2006-04-26, kl 15:42

username

Elisabet
Nilsson

Inlägg: 7

Jag har också sett det, men var det inte så att man var tvungen att ha ett ganska stort startkapital då?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2006-04-26, kl 16:20

username

Medlem
#44861

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har också sett det, men var det inte så att man var tvungen att ha ett ganska stort startkapital då?



Om du inte har varit inne på länken och läst allting så GÖR DET. För att få tillgång till systemet ska du betala $500. En liten summa som du snabbt får igen.

Du kan bl a läsa i länken att varje kund som registrerar sig på din hemsida betalar direkt till ditt bankkonto $500.

Du kan också läsa att det enda du behöver göra är att marknadsföra och skicka besökare till din hemsida. Resterande 90% sköts automatiskt via autopilot.

Du jobbar över hela världen via internet som är öppet 24 tim om dygnet . Ett jobb som därför snabbt ger intäkter med endast några timmars arbete.

Dra in en kund om dagen och du har en lön som du kan leva gott på. 30 dagar x $500 = $15 000.


Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2006-04-26, kl 16:22

username

Medlem
#44861

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har också sett det, men var det inte så att man var tvungen att ha ett ganska stort startkapital då?



Om du inte har varit inne på länken och läst allting så GÖR DET. För att få tillgång till systemet ska du betala $500. En liten summa som du snabbt får igen.

Du kan bl a läsa i länken att varje kund som registrerar sig på din hemsida betalar direkt till ditt bankkonto $500.

Du kan också läsa att det enda du behöver göra är att marknadsföra och skicka besökare till din hemsida. Resterande 90% sköts automatiskt via autopilot.

Du jobbar över hela världen via internet som är öppet 24 tim om dygnet . Ett jobb som därför snabbt ger intäkter med endast några timmars arbete.

Dra in en kund om dagen och du har en lön som du kan leva gott på. 30 dagar x $500 = $15 000.

Här kommer länken igen:
http://6535.1stepsystem.se



Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2006-04-26, kl 16:47

username

Elisabet
Nilsson

Inlägg: 7

Jag har läst och registrerat mig, men inte betalat in något pga att jag har hört så många olika historier om hur folk blir lurad och av med sina pengar just så.

Håller du på med det?
Berätta gärna lite mer i så fall.

Jag förstår också att det inte finns några garantier, men hur säkert är det då att någon registrerar sig och vad är det egentligen man marknadsför?
Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2006-04-26, kl 17:26

username

Medlem
#44861

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har läst och registrerat mig, men inte betalat in något pga att jag har hört så många olika historier om hur folk blir lurad och av med sina pengar just så.

Håller du på med det?
Berätta gärna lite mer i så fall.

Jag förstår också att det inte finns några garantier, men hur säkert är det då att någon registrerar sig och vad är det egentligen man marknadsför?
Mvh



Hej igen,
Oj, det verkar som om du inte har läst all information och anmält dig till telefonseminariet, live eller inspelat.
För att du bättre ska förstå, lyssna på en av killarna som har skapat detta system.

Ja, jag jobbar med det här systemet och har ett jättekul jobb som jag helt sköter via internet några timmar om dagen. Via min marknadsföring skapar jag intäkter som jag mer än väl kan leva på.

Du ska få en till länk av mig där du kan läsa om personer som har lyckats med sin affärsverksamhet.

http://6535.1stepsystem.com

Om du efter detta fortfarande känner dig osäker, lämna gärna din e-mailadress för mer information direkt ifrån mig.
LYCKA TILL!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2006-04-26, kl 17:50

username

Elisabet
Nilsson

Inlägg: 7

Hej,

Jo jag lyssnade på den inspelade versionen, måste i och för sig medge att jag var lite skeptisk så jag kanske inte var så mottaglig..

Du får gärna lämna mer info :-)

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2006-04-26, kl 18:15

username

Medlem
#44861

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,

Jo jag lyssnade på den inspelade versionen, måste i och för sig medge att jag var lite skeptisk så jag kanske inte var så mottaglig..

Du får gärna lämna mer info :-)

Mvh



Mitt råd är att du spar länkarna bland dina favoriter och läser/lyssnar igen när du känner dig motiverad.
Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2006-04-26, kl 21:57

username

Elisabet
Nilsson

Inlägg: 7

Hej igen,

Det har inget med min motivation att göra, jag blir skeptisk när det inte framgår vad som krävs, vad det är man ska göra och för vad, att man måste betala först innan man får någon egentlig information, tycker jag talar för att lura av folk pengar. Jag kan ha fel, men så länge ingen kan tala om för mig vad mina arbetsuppgifter är, så vill jag inget riskera heller. Men du får gärna berätta om du vill.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2006-04-27, kl 00:17

username

Lina
M.
M.
Andersson

Inlägg: 5

pyramidspel!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2