Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker duktig systemutvecklare/samarbetspartner

Inlägg 1 av 3

2006-05-03, kl 12:25

username

Anders
Svedberg

Inlägg: 2

Söker duktig systemutvecklare/samarbetspartner

Jag har ett antal affärsidéer med fokus på webbaserade lösningar men även någon klientprodukt. Några av produkterna är testade med goda resultat. Jag söker någon som är duktig på systemutveckling , driftig, ambitiös och vill driva ett eget företag. Du får mycket gärna ha egna ideér och visioner. Vi startar företaget från noll och driver det tillsammans. Det finns ett antal intressenter inom marknad och sälj som gärna vill ingå som delägare el. resurs. Jag har tidigare drivit egna företag inom IT-konsultbranschen med goda resultat. Är Du intresserad ? Skriv gärna någon rad om dig själv så får vi se om och hur vi ska gå vidare.

mvh -- Anders

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-05-03, kl 18:35

jthoren

jthoren

Inlägg: 7

Hej Anders,

Jag driver en liten IT-verksamhet som sysslar just med systemutveckling, men söker nu någon samarbetspartner som har kontakter inom IT-konsultbranshen. Redan idag har jag en ”färdig”, webbaserad lösning som skall lanseras och marknadsföras. Läs mer på: www.tsoffice.se Annars är jag även intresserad av att vara med att utveckla något nytt utifrån dina idéer.

mvh
Jonas

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-05-23, kl 14:01

andfol

andfol

Inlägg: 10

Hej Anders och Jonas.

Jag heter också Anders och driver företaget BitBrain studio som sysslar med programmering och systemutveckling. Jag är intresserad av att skaffa nya kontakter och samarbeten och tycker att det skulle vara roligt att höra ifrån er. Jag är baserad i Göteborg och min hemsida hittar ni på http://www.bitbrainstudio.se Ni kan även nå mig på [email protected] .

Även om vi kanske inte startar upp ett nytt företag tillsammans så kan vi säkert ha nytta av varandras kunskaper.

Mvh
--Anders

Inläggets betyg
Svara Svara med citat