Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Sökes: Webshop-skapare (osCommerce)

Inlägg 1 av 2

2006-05-04, kl 12:27

username

Marcus
Stendahl

Inlägg: 7

Sökes: Webshop-skapare (osCommerce)

Hej!

Jag söker en person som kan få igång min webbutik!
Det mesta är fixat med domän, template, server, oscommerce osv och jag ska bara få igång den.
Finns det någon som känner för att tjäna lite pengar på detta så hör av er till mig.

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-05-06, kl 13:07

username

Stefan
Gagner

Inlägg: 3

Hej,

För det första - är du säker på att OsCommerce är den bästa lösningen för att starta en webbshop?
Jag tycker att det finns flera bra alternativ som också OpenSource men också kommersiella alternativ som ger dig minst lika bra kontroll.
Jag heter Stefan och har lång erfarenhet av såvök webbhotell som webbshopar. Jag är också mycket erfaren företagare inom IT och har felar projekt bakom mig som inkluderar sammankoppling av webblösning och affärssystem. Utan ett bra affärssystem så blir det mycket jobbigt att underhålla såväl kunder som produkter på webben. Fundera också över betallösning.

Jag är för tillfället arbetslös/sjukskriven så jag har tid över för lite hjälp till dig. Hör av dig om det verkar intressant.
Stefan Gagner
0708-564568
[email protected]

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Jag söker en person som kan få igång min webbutik!
Det mesta är fixat med domän, template, server, oscommerce osv och jag ska bara få igång den.
Finns det någon som känner för att tjäna lite pengar på detta så hör av er till mig.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat