Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker kost- och träningsintresserad kompanjon

Inlägg 1 av 5

2006-06-15, kl 13:14

pim

pim

Inlägg: 2

Söker kost- och träningsintresserad kompanjon

Jag söker en kost och träningsintresserad kompanjon att starta företag tillsammans med. Du får gärna liksom jag vara full av idéer, se lösningar på problem och vara realist. Jag behöver någon som har ett stort engagemang och vilja att driva någonting eget tillsammans med mig. Skriv ett inlägg här så hör jag av mig så kan vi diskutera mera. Jag har många olika affärsidéer att välja mellan.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-06-15, kl 17:48

username

Annelie
Jeansson

Inlägg: 3

Hej det där låter ju intressant. Är en tjej på 27år. Själv är jag friskvårdsterapeut och tänkte starta eget till hösten/slutet av sommaren. Vet ju inte var du är någonstans. Själv kommer jag nog vara i Gbg. Har varit i hälsokostaffär ett antal år och läst lite kurser mm. Det jag är mest intresserad av är massage/bindvävs massage/kost. Testning av brister genom kinesologi mm. Vad har du för ideér?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-06-15, kl 21:13

pim

pim

Inlägg: 2

Hej! Det var ju dumt av mig att inte skriva att jag bor i Sthlm. Tyvärr flyttade jag ifrån underbara gbg för 6 mån sedan.
Det jag hade tänkt mig är mer i stil med café/restaurang/gym eller liknande med lite specialinriktning.
Lämna gärna mail så kan vi diskutera mera.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-06-16, kl 13:02

username

Annelie
Jeansson

Inlägg: 3

Hej igen. Jaha så du lämnade Gbg :) Sthlm är väl inte fel det heller förstås. Du får min mailadress [email protected] så kan vi ju utbyta lite ideér iallafall.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-06-27, kl 15:06

MarkusE

MarkusE

Inlägg: 21

Hej på er båda! Jag har en verksamhet inom hälsa/friskvård till vilken jag söker driftiga personer i både Göteborg och Stockholm. Tror att detta eventuellt kan passa era intressen. Maila mig på [email protected] så sänder jag mer information.
Med vänliga hälsningar,
Markus Eriksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat