Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Bojkotta Blocket

Inlägg 1 av 7

2006-06-28, kl 18:26

username

Jan
Lindwall

Inlägg: 63

Bojkotta Blocket

Vad är Blocket för företag? Jag blir så j-vla trött på Blocket, gång på gång så tar det en evighet att få samma annons uppdaterad nu senast idag 12 timmar och annonsen är inte upplagd än. Jag kan säga att det inte är första gången detta sker. När man som små företagare försöker att få ut sina saker, så vill man att det sker relativt snabbt, max ett par timmar, vilket Blocket lovar. Jag har vid ett flertal gånger kontaktat deras kundtjänst, men svar från dom brukar ta allt från 2-20timmar. Nu hoppas jag att någon person eller personer mailbombar dom. Man betalar i förskott och kan inte begära pengarna tillbaka. J-vla skit företag.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-06-29, kl 12:43

username

Alexander
C
C
Enulescu

Inlägg: 28

Håller med... Jag har också drabats av det. Det konstiga är att dem kan ta betalt så mycket som dem gör också. Jag väljer andra alternativ som fungerar lika bra som Blocket.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-07-10, kl 23:10

wazzi

wazzi

Inlägg: 35

jag håller med deras vänte tider o regler är skit

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-07-28, kl 21:13

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Man betalar i förskott och så får man inte upp annonsen pga att de är inte nöjda med bilden man använder .... inga pengar tillbaka.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-08-14, kl 15:32

username

Alexander
Jonsson

Inlägg: 8

Prova www.tradera.se hur effektivt och smidigt som helst.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-08-15, kl 16:31

Bosse

Bosse

Inlägg: 5

Prova
http://www.helsingborgsmarknad.se
gratis annonsering

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-08-24, kl 12:54

username

Christian
Jonsson

Inlägg: 4

Jag hålller fullständigt med. De tar riktigt bra betalt för deras annonser som ändå inte är så effektiva, som i dagsläget när de har runt 400 000 annonser så får ens egen annons så lite plats. Om man sedan vill ändra pris eller dylikt så kostar de exktra...

Prova på joogle.se relativt litet i dagsläget men jag tror på sajten, och dessutom så är det givetvis gratis och de har även auktioner på deras köp&säljsajt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat