Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Webbutik

Inlägg 1 av 5

2006-07-02, kl 18:43

username

Caroline
Nilsson

Inlägg: 10

Webbutik

Ska så småningom starta en webbutik,men jag känner mig lite osäker på vissa saker.
Om man har sidan klar (hela butiken) varor,mm.
Vad gör man sen?

Uppskattar verkligen svar!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-07-02, kl 20:13

username

Jan
Lindwall

Inlägg: 63

Är allt fixat, butik, varor,betalsystem då är det dags att marknadsföra butiken. Använd dom gratis siterna som finns prova google adword, prova bannerbyte.


http://www.web-shopen.se
Hos oss hittar du sveriges billigaste webbutik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-07-02, kl 23:50

username

Caroline
Nilsson

Inlägg: 10

Jo men jag menade allt annat som att registrera företaget & sånt,sånna saker..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-07-13, kl 07:05

username

Medlem
#48485

Inlägg: 12

Vad skulle du vilja veta?
Förslag att du startar företaget som Kommanditbolag eller som egen Firma. Det kostar 1000kr att registrera, och ett kommanditbolag kan du låta delägare avtals till att bli likt en aktieägare, som enbart går in med en investering, som hon/han kan tillbaka efter en avtald tid.

Sedan är mitt ståede förslag, om än kostar det en slant, Och det är att skaffa en revisorfirma som sköter din bokföring. Ta självklart inte den dyraste firman som hjälp, om än inte bättre kanske någon pensionär i släkten som jobbat som revisor kan göra jobbet.

har du fler frågor så hör av dig här.

mvh Fredrik Vargas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-07-16, kl 23:48

username

Caroline
Nilsson

Inlägg: 10

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vad skulle du vilja veta?
Förslag att du startar företaget som Kommanditbolag eller som egen Firma. Det kostar 1000kr att registrera, och ett kommanditbolag kan du låta delägare avtals till att bli likt en aktieägare, som enbart går in med en investering, som hon/han kan tillbaka efter en avtald tid.

Sedan är mitt ståede förslag, om än kostar det en slant, Och det är att skaffa en revisorfirma som sköter din bokföring. Ta självklart inte den dyraste firman som hjälp, om än inte bättre kanske någon pensionär i släkten som jobbat som revisor kan göra jobbet.

har du fler frågor så hör av dig här.

mvh Fredrik Vargas



Vad kostar det ungefär att anlita en revisorfirma?
Det känns inte lätt allt det här *ler*.
Ändå har jag gått handel & administration 3 år.Men vi lärde oss inte allt det här med starten tyvär.
Ett problem till är ju att jag vill handla varor från usa,och han lämnar inget kvitto.

Tack!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat