Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investerare sökes till roligt projekt mycket bra avkastning

Inlägg 1 av 4

2006-07-08, kl 18:56

wazzi

wazzi

Inlägg: 35

Investerare sökes till roligt projekt mycket bra avkastning

Jag heter Andreas wåtz och har ett företag som heter WL modeshop AB där vi säljer speciella accessoarer ,bla Digitalbälten m.m på www.wazzi.se
Sen driver jag en community som heter www.modemaffian.se samt utvecklar en grossist sida som är under uppbyggnad vi har även ett sammarbete med big brother folket jessica samuel o robin då vi har gjort deras sida www.jrs-showbiz.se samt har våran webshop där med lite om mina projekt men åter till ämnet :D

Jag är som sagt väldigt ung 22 år rättare sagt men har problemet att jag bara tänker affärer dygnets alla timmar så detta drar jag nytta av så nu har jag ett projekt som jag vet kommer att ge bra avkastning på satsat kapital.

Det handlar om att köpa villor, rättare sagt villor som är renoveringobjekt som har ett pris på ca 100,000-150,000kr renovera upp dom så det går att bo i dom. Redan då har vi tjänat en hacka ca 100,000-150,000kr men vi säljer inte husen, för det finns massor av barn familjer som söker villor o bo i till en hyra på 5000kr till 8000kr i månaden.
Nu kommer även räntorna gå upp och då är det guld värt och köpa villor då dom sjukenr i värde direkt.
Vi har även möjligheten att renovera med den dyra varan mosaik butikspris 700-1000kr km2 men då turen finns att min far är egen tillverkare av detta i bali med ca 10-15 olika sorters mosaik till ett pris av ca 200-300kr km2.
ja du har väll förstått en del vad det handlar om så hör av dig om du finner detta projekt spännade och samtidigt roligt.

Med Vänliga Hälsningar
Andreas Wåtz
0735150639
[email protected]
WL modeshop AB
www.modemaffian.se
www.wazzi.se
www.wl-mode.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-07-10, kl 00:18

appadu

appadu

Inlägg: 29

hur mycket pengar gäller det och hur ska partnerskapet fungera? [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-07-10, kl 19:12

wazzi

wazzi

Inlägg: 35

Vietsimex din mejl funka inte ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-07-17, kl 13:57

Jojje883

Jojje883

Inlägg: 2

Hallå Andreas. Som sagt, hur mycket kapital anser du att du behöver vid ett eventuellt samarbete med mig som del-finansiär?

Mvh George

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat