Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

hjälp mig!

Inlägg 1 av 3

2006-07-15, kl 12:20

Magda

Magda

Inlägg: 16

hjälp mig!

Jag är inte speciellt duktig på det här med att bygga hemsidor och sånt, jag hittade dock ett ställe där man kunde göra en med hjälp och utan html koder. så min marknadsundersökning hamnade här: http://www.freewebs.com/polishprincess/index.htm
alla bilder gick inte in men jag ska jobba lite mer på en annan sida.. kika gärna in och berätta vad ni tycker.
Mvh Magdalena Kwapisz

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-07-15, kl 14:37

username

Stefan
Palm

Inlägg: 10

Fajna strona;)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-07-26, kl 16:05

theorin

theorin

Inlägg: 5

Hej!
Synd på reklamen längst upp på sidan, den skulle jag skippa helt men antar att den inte går att få bort.
Längst ner på sidan står det "Thanks for visiting. Click here ..." skulle inte heller finnas då man inser snabbt att du har tagit hjälp av något gratisprogram som säljer reklam på din sida och länkar till sin egen affärsidé.
Det ser inte så seriöst ut tycker jag, ta kontakt med ett företag som livnär sig på att göra hemsidor till företag eller lyssna med någon du känner om dom kan hjälpa dig.
När man klickar på "kläderna" i din meny för att se dom kommer man till en sida med olika kläder du har lagt in men bara så du vet så har du stavat fel på rubiken, det står "klderna" och antar att det ska vara "kläderna"...
Klickar man på dina bilder för att få upp dom i större format tar det dock ganska lång tid.


Inläggets betyg
Svara Svara med citat