Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

hjälp mig med företagsförmedling

Inlägg 1 av 3

2006-07-22, kl 20:31

username

Mario
Pena

Inlägg: 12

hjälp mig med företagsförmedling

Hej
Jag söker en företagsförmedling som säljer fler eller lika många företag som blocket får av annonserare. Över 1000 st på 2 mån alltså. Då menar jag bara inom Sverige men vill även ha internationellt då handlar det om mycket mer än så.
Varför kallas företagsförmedlare sig som de gör om nu blocket säljer många många gånger fler företag än alla förmedlare man hittat i nätet och eniro.
Vill ha hjälp med att ha kontakt med förmedlare som säljer fler än blocket. Hej då
mvh Mario

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-07-24, kl 12:15

foretagande

foretagande

Inlägg: 1379

Att 1000 företag annonserar på blocket innebär väl knappast att 1000 företag blir sålda, eller??
Sedan får du också titta på vad det är för företag som sälja av de olika aktörerna. De annonser på blocket som avser verkliga företagsförsäljningar är ofta insatta av just företagsförmedlare medan övriga annonser oftast bara avser försäljningar av bolag eller övertagande av hyrsavtal, lager osv, alltå inte ett företagsköp såsom en företagsförmedlare verkar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-07-25, kl 17:20

username

Mario
Pena

Inlägg: 12

Men vet du någon internationell annonssajt har fler företag till salu än blocket som publiserar bara de företag som inte blivit till salu som jag har tagit reda på så har blocket fler företag som inte blivit sålda än gula tidningen.
mvh Mario

Inläggets betyg
Svara Svara med citat