Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

webbhotell?

Inlägg 1 av 5

2006-07-26, kl 10:04

username

David
Andersson

Inlägg: 23

webbhotell?

Jag sysslar med webbdesign och söker någon som kan erbjuda hemside plats billigt, som jag kan erbjuda mina kunder. Jag hade tänkt mig att erbjuda mina kunder enklare hemsidor vilket innebär att utrymmet inte behöver vara så stort. typ 150mb - 500mb.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-07-26, kl 12:16

username

Jan
Lindwall

Inlägg: 63

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag sysslar med webbdesign och söker någon som kan erbjuda hemside plats billigt, som jag kan erbjuda mina kunder. Jag hade tänkt mig att erbjuda mina kunder enklare hemsidor vilket innebär att utrymmet inte behöver vara så stort. typ 150mb - 500mb.


Kontakta mej
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-07-28, kl 20:43

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Hej!

Http://www.spidnet.com ... kolla sidan och kontakta mig för vidare information. Det finns även resellerkonto.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-08-02, kl 18:09

username

Johan
Berg

Inlägg: 32

Jag kan hjälpa dig med detta, med ett eget åf-konto kan vi gemensamt gå igenom vad du behöver. Och det kostar inte mycket.

www.jbnmedia.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-08-28, kl 12:19

username

Christopher
Berg

Inlägg: 75

Hej Davand,

Jag representerar ett företag som heter 3W Solutions och en av våra stora tjänster är just att vi äger egen hall. Vi kan erbjuda en mängd olika installationer så som egen server ner till virtualisering eller delad server.

Du är välkommen att höra av dig på [email protected]

Mvh
Christopher - 3wsolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat