Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Hur kommer jag igång med försäljning?

Inlägg 1 av 5

2006-07-27, kl 12:55

username

Carolina
Sannemo

Inlägg: 2

Hur kommer jag igång med försäljning?

Jag designar smycken sedan en tid tillbaka. Det började som en hobby men på sista tiden har jag börjat fundera mer och mer på att kanske försöka sälja mina smycken, men jag vet inte hur jag ska komma igång. Jag skulle vilja sälja inom sverige och eventuellt kanske utomlands också så småningom, över nätet. Har ni några tips och råd?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-07-27, kl 14:52

username

Jan
Lindwall

Inlägg: 63

Försäljning med egen webbutik, från www.web-shopen.se
Sveriges billigaste webbutik med domännamn och serverplats. pris 1500kr OBS inga månadskostnader.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-07-27, kl 15:13

username

Carolina
Sannemo

Inlägg: 2

Tack för svar! Är det alltså ingenting annat jag måste göra för att komma igång med försäljningen? Jag kan bara registrera en webbutik och sen sätta igång?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-07-27, kl 15:59

username

Jan
Lindwall

Inlägg: 63

Ja i stort sett. Har du produkterna färdigt så nästa steg är att bygga upp en webbutik. Prova att driva webbutiken som hobbyverksamhet för att se om du får lönsamhet.

Om du har frågor så kontakta gärna mej.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-08-07, kl 16:41

username

Denniz
Yucel

Inlägg: 7

Du kan lika gärna börja sälja från din trädgård om du så vill.
Det viktiga med hela din affärsidé är att du gör det så innovativt som möjligt. Annars blir du kortlivad!
En viktig aspekt är ju att hitta kuderna! Det gör du dessvärre inte bara genom att ha en hemsida!
Jag är nyexaminerad "internationell affärsutvecklare".
Hör av dig så ska vi se vad vi kan göra.
[email protected]
Vi hörs väl, ;)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat