Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Duktig säljare?

Inlägg 1 av 6

2006-07-31, kl 22:37

username

Emil
Berndtsson

Inlägg: 23

Duktig säljare?

Hejsan! Jag heter Emil, jag arbetar idag som säljare och har på senare dagar börjat fundera på att avancera vidare med egna planer. Dock skulle jag vilja ha en kompanjon att förverkliga dem med. Det optimala är om du precis som jag, idag arbetar inom sälj/och eller - marknadsförings branschen. Du är strukturerad, tillmötesgående och vågar ta ett avslut på plats. Jag har redan inbokade kunder till (oss). låter det intressant?! hör gärna av dig..... Skojare och lycksökare gör sig inte besvär!!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-08-01, kl 11:37

davidl_2000

davidl_2000

Inlägg: 14

Hejsan! Jag är en duktig säljare, dock utan utbildning, men jobbar som säljare nu ändå. Läser ekonomi nu och jobbar vid sidan om, men är väldigt driftig och skulle gärna vilja höra lite mer om dina planer.
Mvh David
[email protected]


Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan! Jag heter Emil, jag arbetar idag som säljare och har på senare dagar börjat fundera på att avancera vidare med egna planer. Dock skulle jag vilja ha en kompanjon att förverkliga dem med. Det optimala är om du precis som jag, idag arbetar inom sälj/och eller - marknadsförings branschen. Du är strukturerad, tillmötesgående och vågar ta ett avslut på plats. Jag har redan inbokade kunder till (oss). låter det intressant?! hör gärna av dig..... Skojare och lycksökare gör sig inte besvär!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-08-04, kl 21:21

username

Erik
Erik

Inlägg: 9

Hej.

Det låter intressant . Mejla mig [email protected] , skulle vilja veta mer detaljerat om vad du gör .

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-08-22, kl 16:33

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 7

Vad har du för idé? Maila mig uppgifter på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-08-24, kl 13:16

username

Patrik
Erlandsson

Inlägg: 12

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan! Jag heter Emil, jag arbetar idag som säljare och har på senare dagar börjat fundera på att avancera vidare med egna planer. Dock skulle jag vilja ha en kompanjon att förverkliga dem med. Det optimala är om du precis som jag, idag arbetar inom sälj/och eller - marknadsförings branschen. Du är strukturerad, tillmötesgående och vågar ta ett avslut på plats. Jag har redan inbokade kunder till (oss). låter det intressant?! hör gärna av dig..... Skojare och lycksökare gör sig inte besvär!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-08-24, kl 13:17

username

Patrik
Erlandsson

Inlägg: 12

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan! Jag heter Emil, jag arbetar idag som säljare och har på senare dagar börjat fundera på att avancera vidare med egna planer. Dock skulle jag vilja ha en kompanjon att förverkliga dem med. Det optimala är om du precis som jag, idag arbetar inom sälj/och eller - marknadsförings branschen. Du är strukturerad, tillmötesgående och vågar ta ett avslut på plats. Jag har redan inbokade kunder till (oss). låter det intressant?! hör gärna av dig..... Skojare och lycksökare gör sig inte besvär!!



Jag är en kille på 35 år som har jobbat som säljare sen jag var 16 år gammal. Jag har jobb idag men utmaningar det gillar jag så skicka gärna info på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat