Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Vi hjälper er med att hitta saker att importera från Kina

Inlägg 1 av 5

2006-08-05, kl 22:47

username

Jonas
Danielsson

Inlägg: 2

Vi hjälper er med att hitta saker att importera från Kina

Vi har mycket bra möjligheter att leta upp bra och billiga saker ifrån Kina. Kontakta oss med er förfrågan.
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-08-06, kl 16:27

nikkelundgren

nikkelundgren

Inlägg: 30

intressant, hjälper ni kunderna att importera också? Kina har ju särskilda kvoteringar annars behövs importlicens.
mvh niklas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-08-08, kl 21:55

username

Jonas
Danielsson

Inlägg: 2

Det beror på vad man vill importera samt vilka prisbilder det rör sig om. Vår affärside är att hjälpa till med att hitta produkter, sköta kontakten med fabrikerna samt hjälpa till vid importen. Vissa produkter kan vi även importera själva och därefter sälja vidare.
M.v.h
Kiki/Jonas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-08-19, kl 18:43

username

Jens

Inlägg: 3

Låter trevligt! jag skulle behöva hjälp med att hitta lite kläder som man skulle kunna importera! Bland annat då Piké tröjor liknande lacoste tröjorna! och så att man kan sätta eget tryck på dom! om du kan fixa de så kontakta mig [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-08-23, kl 12:04

username

Sanna
Andersson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi har mycket bra möjligheter att leta upp bra och billiga saker ifrån Kina. Kontakta oss med er förfrågan.
[email protected]



Hejsan!

Jag ska starta ett ung företag inom handelsprogrammet som jag går på. och jag undrar ifall du kan importera smycken som halsband, ringar ifrån hong kong. gärna smycken med kristaller. men du kan ju höra av dig till min e-post [email protected] så kan vi prata mer om priser! mvh sanna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat