Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Mode och designföretag

Inlägg 1 av 5

2004-07-10, kl 15:47

username

Anna
Bjärkvik

Inlägg: 2

Mode och designföretag

Hej!
Vi är två tjejer med en treårig mode och designutbildning, och står i startgroparna för att starta vårt eget designmärke (kläder och accessoarer). Vi producerar själva våra produkter, och arbetar även med project för tex shower och dansgrupper. Vi riktar oss till de större plånböckerna, eller de som prioriterar vackra kläder. Blir glada för alla tips och råp vi kan få! Hör gärna av dig om du vill sammarbeta, eller vill veta mer. MVH

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-10-22, kl 11:53

username

Per-Johan
Boiardt

Inlägg: 2

Hej ni 2

Maila gärna något smakprov på bilder av erat sortiment om ni har möjlighet.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-01-18, kl 11:11

Grossist.se

Grossist.se

Inlägg: 18

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Vi är två tjejer med en treårig mode och designutbildning, och står i startgroparna för att starta vårt eget designmärke (kläder och accessoarer). Vi producerar själva våra produkter, och arbetar även med project för tex shower och dansgrupper. Vi riktar oss till de större plånböckerna, eller de som prioriterar vackra kläder. Blir glada för alla tips och råp vi kan få! Hör gärna av dig om du vill sammarbeta, eller vill veta mer. MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-01-18, kl 11:13

Grossist.se

Grossist.se

Inlägg: 18

Hej tjejer, om ni vill ha ett bra namn för er klädesmärke, något som låter Italienskt, typ som vercace Armani, kontakta mig. Jag hade tankarna på att starta ett klädesmärke men har floppat pga att jag inte tid o pengar för det.

Ring mig på 0762-160551 för vidare instruktioner

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-01-19, kl 01:34

username

Sonia
Bodén

Inlägg: 2

Hej!
Ni får jättegärna maila bilder från ert sortiment, särskilt från de projekt ni beskrivit!
maila på ; [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat