Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

söker projekt eller utlåningsränteavtal.

Inlägg 1 av 2

2006-08-16, kl 20:09

username

Christian
Bauhn

Inlägg: 12

söker projekt eller utlåningsränteavtal.

Jag är trött på bankers ränta, vill ha mer i utdelning för mina pengar. Hör av dig om du har ett bombsäkert koncept som garanterat kommer att ge avkastning, helst redan "up and running". Kan även tänka mig att låna ut pengar mot fördelaktig ränta. Inget under 10%!

Hör av dig med din idé till [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-08-26, kl 10:44

username

Torbjörn
Olsson

Inlägg: 35

Hej

Mitt na,mn är Torbjörn Olsson och jag bor på västkusten och jag har 4 nya sport varumärken som är nya på den nordiska marknaden och dessa heter Li Ning Kina,Zo On Island 180S USA och FD Norge. Li Ning är störst med 30 000 produkter i sitt sortiment och säljer mest av alla varumärken i Kina och kommer stort i Europa med 11 länder som man exporterar till och framtiden ser ljus ut för Li Ning i hela Europa.Jag planerar att öppna Li Ning butiker i Sverige,Danmark och i Finland och Li Ning ligger ca 20-30 % lägre än sina konkurrenter men att inte behöva försämra kvaliteten på produkterna och har existerat i 15 år utan några reklamationer och man har egna fabriker och designers kommer från Frankrike och Italien och man har egen kontor i Hongkong för denna avdelning inom design.

Ni kan nå mig på 076-2753998 el [email protected] för mer info om mina varumärken.

Med Vänliga Hälsningar

Torbjörn Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat