Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Vad är det mest felaktiga med min sida?

Inlägg 1 av 5

2006-08-21, kl 19:17

username

Tobias
Mattsson

Inlägg: 4

Vad är det mest felaktiga med min sida?

Behöver helt klart kamma till den, skulle dock gärna vilja veta vad NI tycker är sämst med den..
www.cascatoma.com
Hälsningar /Tobias

Leenden Som Hörs!
www.cascatoma.com

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-08-21, kl 19:40

username

Kenny
Plesner

Inlägg: 48

Hej tobias.

Var inne på din sida och kollade. Felet med din sida är att den ser ut att tillhöra familjen svensson. Det ser inte proffessionellt ut för att representera ett företag....
Annars är innehållet bra.

Om du vill kanske vi kan komma fram till någon form av överenskommelse så kan jag göra en hemsida till ditt företag mot någon liten form av ersättning.

Om det låter intressant kan du höra av dig på [email protected] eller 0704081008

//Kenny

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-08-22, kl 09:51

ruffestuffen

ruffestuffen

Inlägg: 44

Håller med ovanstående. Gå in på andra artisters hemsidor som du själv tycker om och jämför.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-08-25, kl 10:14

ValaineOrganic

ValaineOrganic

Inlägg: 26

Din sida behöver lite kreativitet och nya fräscha färger! Just nu söker vi 10 företag med intressanta profiler för vår nya webbportfolio. Kanske något för dig? Hör av dig, då skickar jag mer information. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-08-28, kl 12:39

username

Medlem
#52830

Inlägg: 4

Ja, kanske lite nytt tänkande som behövs på hemsidan. Be någon vän som kan hemsider att titta pe den, och ev göra en helt ny sida. Kan vara värt lite, OM ni letar efter artister via nätet. Tycker dock er utrustning o idé är bra! Hör av er om ni behöver något innom ljud och scen! www.ljudbalans.se
Alf

Inläggets betyg
Svara Svara med citat