Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Programmerare / Web designer sökes för ett större projekt

Inlägg 1 av 3

2006-08-24, kl 11:08

username

Lena
Gustavsson

Inlägg: 1

Programmerare / Web designer sökes för ett större projekt

Projektet finns i Stockholm, och är i första steget 6 månader. Ev kan en fortsättning ske om du är rätt person. Maila en beskriving vad du kan och dina kontakt uppgifter till [email protected] så kontaktar jag dig snarast.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-08-27, kl 14:12

username

Christina
Löve

Inlägg: 14

Citat:

Ursprungligen postat av:

Projektet finns i Stockholm, och är i första steget 6 månader. Ev kan en fortsättning ske om du är rätt person. Maila en beskriving vad du kan och dina kontakt uppgifter till [email protected] så kontaktar jag dig snarast.



Detta låter intressant men varför inte annonsera detta gratis på proffpoint.se där många IT-experter kan lämna anbud på ditt projekt och spara dig massor med tid och pengar (du slipper onödiga e-postmeddelanden och telefonsamtal från okvalificerade personer). Du kan även kontrollera deras profiler och referenser. Många har portföljer med bilder av tidigare utförda arbeten.

Vad har du att förlora?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-09-06, kl 19:58

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

professionella tjänster för både webb
och reklam www.webdesignsolution.eu / www.mgcreative.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat