Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Söker seriöst folk som är villiga att investera

Inlägg 1 av 2

2006-09-03, kl 18:10

username

Lukas
Fryklund

Inlägg: 6

Söker seriöst folk som är villiga att investera

Jag skulle vilja kontrollera intresset för att investera i en rörelse inom nöjesbranschen, närmre beskrivet Värdshus/nattklubb/pub. Det jag söker är max 4 personer som är villiga att investera vardera 800 000-1 000 000 SEK. Villkor, period, förtjänst osv. Återkommer vi till i ett senare skede, då jag som sagt först ska känna av marknaden.

Jag kommer själv investera lika mycket som de fyra investerarna gör gemensamt, i runda tal räknat!

Detta är ingen "hysch hysch" idè som jag inte kan tala om för att någon annan, eftersom ingen annan kan förvärva aktuella lokaler, saknar mina kontakter och framförallt saknar mitt kontaktnät.

Med all respekt hoppas jag nu att alla som bara är ”nyfikna” ägnar sig åt andra projekt så vi slipper ödsla varandras tid. Jag kommer att ge seriösa intressenter en klar bild om hur det hela skall byggas upp, eller snarare förändras.

Är det någon/några som känner att detta kan vara något för er så skriv ett utförligt mail till [email protected]

Mailet skall innehålla vad ni gör idag, vad ni tidigare sysslat med, kapital ni är villiga att satsa, samt en kort beskrivning av er själva. Jag kommer sedan att kontakta de personer jag anser vara potentiella investerare.

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-09-05, kl 22:22

username

Lukas
Fryklund

Inlägg: 6

Kan nu meddela att vi bara söker hälften av efterfrågat kapital. Fryknet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat