Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Marknadsföring & Reklam

Nytt framgangsrikt kladmarke till Sverig

Inlägg 1 av 13

2004-07-18, kl 08:21

username

Niclas
Johansson

Inlägg: 16

Nytt framgangsrikt kladmarke till Sverig

Jag sitter just nu i Kina hos en av deras framsta designers. Vi samarbetar och nu ska de ut pa den skandinaviska marknaden. Det ar en mycket framgangsrikt marke i Holland, Italien, USA, Tyskland etc. De designar och tillverkar aven klader for de framgangsrika markena FUBU, GSUS MISS SIXTY etc. Ar du intresserad av ett nytt frasht marke som kommer till Sverige sa kontakta mig. Inriktningen ar street, sportigt ungdomsmode. Jatte snygga grejer och eftersom vi har en sa nara kontakt och jag samarbetar direkt med designern kan jag paverka hela kedjan mycket. Hor av dig om du ar intresserad och har egen butik med denna inrikting! [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 13

2004-07-18, kl 19:43

username

Finatta
Abdallah

Inlägg: 44

Jag är mycket intresserad.Mitt email är [email protected]. Jag skulle vilja ha mer detaljat information.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 13

2004-07-19, kl 08:51

username

Niclas
Johansson

Inlägg: 16

jag har mailat dig med ytterliggare info och hoppas pa mer info fran dig.

MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 13

2004-07-29, kl 16:42

username

Lucas
Kazcynski

Inlägg: 1

hejsan! jag och en kille till ska starta en klädbutik snarast. Jag är mycket intresserad och skulle vilja ha lite mer info.
min mail är: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 13

2004-08-03, kl 17:10

username

Anna
Eriksson

Inlägg: 1

hej.Är 2 tjejer som har lite ideér om ny butik, men skulle vilja se lite hur kläderna ser ut om det är möjligt. Tack ! [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 13

2004-08-12, kl 10:17

MonicaB

MonicaB

Inlägg: 2

Hej,

Har planer på att starta upp ny butik under hösten. Vill gärna ha mer info, samt se bilder på kollektioner om möjligt! [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 13

2004-08-20, kl 14:20

username

Totte
Pärlefalk

Inlägg: 7

Hej Niklas, var själv i Kina nyligen (BJ och Naning) och var inne på samma sak som du gör nu, hade dock inte tiden att stanna kvar och utveckla kontakter som jag hade velat. Är väldigt intresserad av så mycket information du kan dela med dig, allt ifrån utseende (kanske klädprover, bilder) till hur du gick till väga och hur du ska fortsätta bygga vidare på det du hitills åstadkommit. Vem vet vi kanske kan hjälpas åt. Skicka mig ett mail på [email protected] Mvh.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 13

2004-10-12, kl 09:51

username

Pascal
Susini

Inlägg: 15

Hej håller på att öppna en klädes butik (Street) i Centrala Göteborg skulle vara intresserad av detta men skulle gärna vilja se bilder på kolletioner.
Tacksam för svara [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 13

2004-10-23, kl 02:18

username

Jian
Ling

Inlägg: 6

Hej Niklas,

Jag är en kille som håller på att öppna en klädbutik i Malmö. Jag är mycket intresserad av det du beskrev. Jag kommer själv från Kina och vill gärna sälja kinesiskt märke. Jag har hittat en lokal mitt i Malmö, så Jag vill gärna du ta kontakt med mig så fort som möjligt. Tack!
Min email: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 13

2004-10-23, kl 02:36

username

Jian
Ling

Inlägg: 6

Hje Niklas,

Din emailadress som du angav här fungerar inte. Jag fick alltid det mail som jag skickat till dig tillbaka. Har du någon annan mailadress? eller telenummer?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2