Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Hjälp med deklaration

Inlägg 1 av 3

2008-03-12, kl 16:53

username

Anita
Tepic

Inlägg: 9

Hjälp med deklaration

Hej!

Finns det någon i Malmö som är redovisningsekonom eller allmänt kunnig i detta område, som kan hjälpa mig med deklarationen när det blir dags? Jag har enskild firma och 2007 är mitt första räkneskapsår. Den löpande bokföringen har jag gjort själv i SPCS men är inte helt klar med det förenklade bokslutet, dock verkar det se ok ut än så länge. Har inte gått med vinst detta första år men kan tänka mig att det ändå är en del att tänka på vid deklarationen, varför jag inte vill göra det själv första gången.
Maila mig gärna [email protected]. Skriv gärna också vad det ungefär skulle kosta.
Tack på förhand!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2008-03-12, kl 19:29

username

A
Peretz

Inlägg: 6

Vi söker också..fast vi har ett handelsbolag med räkenskapsår okt 2006-071231.
Har också själva gjort bokföringen men den behöver stämmas av lite grand och sen är det deklarationerna.

Den som tycker att det här känns som rätt uppdrag får gärna höra av sig omgående då vi gärna vill ha allt klart i god tid.

Mvh
AP

AP

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2008-03-12, kl 21:03

quickhelp

quickhelp

Inlägg: 64

Vi har startat en tjänst där man har möjlighet att få hjälp med liknande uppdrag. Det kan ses som en länk mellan olika uppdragsgivare samt uppdragstagare. Ta en titt på www.quickhelp.se för att se om du kan få hjälp.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat