Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Ge mig kritik! Webdesign, mm.

Inlägg 1 av 5

2008-03-17, kl 23:02

username

Medlem
#52746

Inlägg: 9

Ge mig kritik! Webdesign, mm.

Hej!

Postade i forumet angående webutveckling och webdesign för en sida jag utvecklat, och vore tacksam om jag kunde få ännu fler svar: Sidan och företaget är:

goodway .se (skriv ihop och besök)

Jag vill ha konstruktiv feedback och kritik gällande layout, copy, bilder och även hur produkten och tjänsten presenteras.

Vad är bra, vad är dåligt, etc.

Tacksam för alla svar!  :-)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-03-18, kl 03:37

username

Andreas
Säker

Inlägg: 8

Kanonsida! tycker upplägget är jättebra. Jag personligen gillar inte riktigt så "glada" färger men de gör sig bra på din sida och i din inriktning. En grej dock. Verkar smugit sig in ett fel på "kontakt & om" och "Mer info". Länkningen längst ner ser lite knasig ut med "sälja strumpor" (som för övrigt saknas på övriga sidor?) Alltså den svarta bordern längst ner på alla sidor.. Annars skitsnygg!

www.webutveckling.net

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-03-18, kl 03:39

username

Andreas
Säker

Inlägg: 8

Sen verkar rutan runt "3 Givande" strula.. Förminskas osv. Jag använder mig av firefox så det kan mycket väl vara därför. Om du inte hänger med på hur jag menar så säg till så kan jag ordna printscreen..

www.webutveckling.net

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2008-03-18, kl 10:07

username

Medlem
#52746

Inlägg: 9

Andreas,

Tack! Några småproblem I Firefox som är under uppsyn. Har inte haft tid att fixa det men vet precis vad du menar.

Helt ärligt gillar jag inte massa färger heller, men man måste ju anpassa sig till målgruppen :-)

Någon fler som har tips!

Annars, tack igen!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2008-03-29, kl 23:31

Celia

Celia

Inlägg: 24

Sidan är jättebra tycker.
Fast om man ska vara väldigt petig så verkar det vara så att på "Vår idé" och "Så mycket pengar tjänar ni" i rutan "1 Roligt" verkar det vara ett större mellanrum precis under den texten jämfört med dom andra sidorna. Syns om man klickar på dom övriga sidorna.
Sen undrar jag varför menyn även finns längst ner i den mörka borden men det finns säkert en anledning.

Intressant också med en egen blogg. Jag tänkte själv att jag skulle göra det också förut men har inte kommit dit än. Det är nog säkert uppskattat.

Ge gärna mig också kritik på min sida: www.parfymbutiken.nu Det är min första e-butik så jag behöver verkligen kritik!

Mvh
Celia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat