Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Spännande företag säljes

Inlägg 1 av 3

2006-10-24, kl 10:07

username

Medlem
#39458

Inlägg: 12

Spännande företag säljes

Jag har ett företag med en unik nich som jag tyvärr måste sälja. Det är ett import/möbel/e-handelsföretag. Fanns en helsides artikel om mig och mitt företag i Nya Wermlandstidningen i fredags (20 okt), sid 25-26, som ni kan läsa om ni är intresserad. Maila gärna mig så kan jag berätta mer.
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-11-07, kl 08:37

username

Emil
Berndtsson

Inlägg: 23

Hej du!

Tyder på viss obalans??, läste faktiskt artikeln om dig och ditt företag. Då det verkade som du svävade på moln tycker jag det låter konstigt att sälja företaget. Vågar man tippa på brakförluster??!!... Tyckte för övrigt det verkade intressant.

MVh//

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-11-07, kl 09:02

username

Medlem
#39458

Inlägg: 12

Hejsan,

Nej då, ingen brakförlust :-)
Mitt problem är att jag håller på med för många saker, och jag har bestämt mig för att satsa på min innovation (regnskyddet som det också stod om i artikeln). Svårt att välja bort något för allt jag gör är riktigt roligt. Men eftersom jag lagt ner så mycket tid på regnskyddet och gått från idé till färdig produkt så vill jag inte släppa det. Satsa allt och helhjärtat på en sak, du vet...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat