Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Lågprisaktion-sajt

Inlägg 1 av 2

2008-11-30, kl 18:50

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 19

Lågprisaktion-sajt

Hej alla glada! :)
Har bestämt mig för att starta en lågprisauktionsida med inriktning på elektronik:

* spelkonsoler
* mobiltelefoner
* datorer
* presentkort
m.m

Söker nu en eller flera kompanjoner som vill gå in på samma villkor och som har samma vision: Bli bland de största och definitivt den bästa auktionsidan på nätet med denna inriktning.
De som vill bli delaktiga i det här projektet bör vara runt 20 - 25 och teknikintresserad.

Ni som inte känner till detta fenomen kan gå in på mrsvensson.com eller en-krona.se så förstår ni.

Skicka gärna ett PM för svar på era frågor.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2008-12-01, kl 10:07

daskind

daskind

Inlägg: 9



Thomas Bergman:


Hej alla glada! :)
Har bestämt mig för att starta en lågprisauktionsida med inriktning på elektronik:

* spelkonsoler
* mobiltelefoner
* datorer
* presentkort
m.m

Söker nu en eller flera kompanjoner som vill gå in på samma villkor och som har samma vision: Bli bland de största och definitivt den bästa auktionsidan på nätet med denna inriktning.
De som vill bli delaktiga i det här projektet bör vara runt 20 - 25 och teknikintresserad.

Ni som inte känner till detta fenomen kan gå in på mrsvensson.com eller en-krona.se så förstår ni.

Skicka gärna ett PM för svar på era frågor.





Tjenare!

Jag är intresserad och har en del bra tips och idéer kring detta.
Hör jätte gärna av dig till [email protected]

--
Med Vänliga Hälsningar
Elöd

Inläggets betyg
Svara Svara med citat