Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Spelsajt på internet.

Inlägg 1 av 2

2004-08-15, kl 16:57

telefonmaklarna

telefonmaklarna

Inlägg: 23

Spelsajt på internet.

Hejsan,

Jag driver idag ett större call center i mellan och södra Sverige. Vi arbetar mycket med direktförsäljning och en hel del webbaserade tjänster och produkter.

Jag, tillsammans med min webbdesigner har börjat att utforma en idé och en struktur för en spelsajt på internet.

Vi har all den utbildning, utrustning och personaltillgång (Jurister, webbdesigners, säljare) som vi behöver. Det vi saknar är kapital.

Vi söker därför någon som finner detta intressant och är villig att bidra med kapital.

För mer info, maila på [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2004-09-17, kl 14:31

username

Michael
Nyberg

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan,

Jag driver idag ett större call center i mellan och södra Sverige. Vi arbetar mycket med direktförsäljning och en hel del webbaserade tjänster och produkter.

Jag, tillsammans med min webbdesigner har börjat att utforma en idé och en struktur för en spelsajt på internet.

Vi har all den utbildning, utrustning och personaltillgång (Jurister, webbdesigners, säljare) som vi behöver. Det vi saknar är kapital.

Vi söker därför någon som finner detta intressant och är villig att bidra med kapital.

För mer info, maila på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat