Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Ny E-butik

Inlägg 1 av 1

2007-03-30, kl 20:22

braoha

braoha

Inlägg: 5

Ny E-butik

E-butik.
Har en enkel typ av E-butik: www.tvspelsweb.se  och påbörjad www.tv-spel.eu.
Saknar support.
Jag behöver en e-butik där det ingår en fräsch design, support och förbättringar.
Vill att det ska gå att överföra alla mina produkter till nya e-butiken med någon typ av loop.
Har ej tid att föra in dem manuellt.

Mina fraktklasser skall ingå i nya E-butiken.
Ni kan se hur det fungerar här: http://www.tradera.com/trader/message_show.aspx?id=215171
Fraktklassena skall ej vara statiska, det ska gå att införa nya klasser, ändra priser etc...

Vill ha standardformuleringar i butiken så att det bara behöver anpassas efter mitt namn etc..

Vill ha möjlighet att ha olika betalnings lösningar.
Vill ej att e-butiken skall påminna om CubeCart, OSCommerce etc den ska vara funktionell enkel, men ej påminna om alla standard lösningar.
E-butiken skall vara Sökmotorvänlig och enkel för andvändaren.

Vill att kodare och designer skall arbeta under samma tak.
-------------------------------------------------------------------------------------
X Plus om:
Går det att kombinera e-butiken med ett lagersystem  typ att när Jag plockar ur en vara ur plockbacken så skall Jag kunna scanna av det och lagret räknas ner med automatik.

Tror det finns en stor marknad för en e-butk med funktioner som kan ladda in varor på Traderas hemsida med automatik. Det finns många säljare på Tradera som har eller vill förättra e-butiken med dessa funktioner. Jag är villig att vara en "beta-testare".
Det är mycket X-arbete för säljare på tradera som har en e-butik att ändra på olika ställen.
Just nu laddar Jag in på Tradera med hjälp av deras Powerlista. 

Är tacksam för konkreta förslag.

Mvh Magnus

msn: [email protected]

Svara Svara med citat