Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

"Toppsäljare" söker produkt/tjänst!

Inlägg 1 av 3

2008-10-22, kl 17:29

username

C

Inlägg: 1

"Toppsäljare" söker produkt/tjänst!

Är en erfaren "topp" säljare med erfarenhet ifrån dammsugar, "kopiator" & IT -branschen med stor fokus på uppsökande/offensiv försäljning.

Jag funderar på att starta eget i samma bransch som jag arbetar i nu då jag ser hur mkt företaget tjänar på mina resultat (även om jag får en bra del av kakan) och känner att distrubitionen/administrationen runt omkring är inget större problem.

Tänkte innan därmot se mig för ifall det eventuellt finns några andra vassa produkter/tjänster/koncept som ngn ligge inne på som på sikt är lönsamma och man vill få ut på marknaden. Detta då jag känner att jag kan sälja det mesta bara jag tror på produkten/tjänsten och vill undersöka ämnet!

I första hand tänker jag på någon produkt/tjänst/koncept med en "USP" alternativt att det är  nytt på marknaden och inte har fullt så många konkurrenter som pressar priserna på tex. IT för tillfället. Hanterar även lösningsförsäljning som kräver flexibla finansieringslönsingar så allt är möjligt - Hit me!

Så hör av Er om ni har ngt som kan vara intressant så kan vi tjäna storkovan tillsammans, annars kör jag på IT/Copy! :)

// E

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2008-10-26, kl 17:19

Olav Åserud

Olav Åserud

Inlägg: 14

Hej! Du kanske vill vara med oss i ett erfaret team, vara pionjärer i Sverige och Skandinavien med unika produkter och ett ytterst lönsamt belöningssystem..gå till: www.workagel.com
Mvh. Olav

Olav Åserud
www.olavaaserud.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2008-10-27, kl 18:47

username

Medlem
#51401

Inlägg: 3

Du har en grym chans att gå med i vårat team, kommer bli riktigt stort nästa år i Access Marketing. Vi ger ett färdigt koncept som är grymt framgångsrikt. Vi expanderar till Tyskland o Norden under nästa år.
Söker nyckel personer som vi starta eget på sin egen ort med all backning från oss med utbildningar, hemsida, produkter av topp kvalitet.
Möjligheterna är obegränsade. Vi har säljare som säljer för 10 miljoner per år som undervisar och coachar alla som går med.
För mer info maila ditt namn telefonnr, och ort.

Mvh Jerry Vähäsalo
Strarwalker Marketing.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat