Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Jag kan tänka mig att investera tid och pengar

Inlägg 1 av 8

2007-01-17, kl 16:02

username

David
Brännvall

Inlägg: 1

Jag kan tänka mig att investera tid och pengar

Hej,

Har du en ide som ni vill förverkliga, eller har du redan något igång som du vill få ordentlig fart på?

Då kan jag evenetuellt hjälpa till.
Låter det intressant kan vi väl helt förutsättningslöst diskutera ett eventuellt samarbete, självklart skriver vi ett sekretessavtal så du slipper oroa dig för att jag skulle sno din ide.

Om det visar sig att jag tycker att iden är bra och att personkemin mellan oss stämmer, så är jag beredd att ställa upp med försäljning, webhosting, webdesign, programering, utveckling av tjänsten, samt eventuellt gå in med pengar (max 150 000 SEK) för att få igång allt.

Hur tycker du detta låter?

Mvh,
David

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2007-01-23, kl 13:17

username

Medlem
#49423

Inlägg: 13

Hejsan David!

Jag har en, till flera ideér. En som redan är igång lite men som kostar en del att genomföra. Kan man få din e-post address så vi kan snacka där över eller MSN? Mycket lättare än att sitta här på "startaeget" och snacka. Du kan ju alltid höra av dig till min e-post som även är min msn. [email protected] hoppas vi hörs.

//Z

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2007-01-23, kl 15:28

username

Medlem
#48773

Inlägg: 16

affiliatenätverk är också bra alternativ:

http://www.subu.se/webbdesign_annonser/tradedoubler.php

Mvh/Michael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2007-02-02, kl 20:19

username

Carl

Inlägg: 1

Hej David,

Jag har länge funderat kring en affärside som jag inte har tillräckligt med pengar för att förverkliga. Kan inte berätta iden över internet såhär, men kan förklara på ett ungefär.

Det handlar om ca 100 000:- per gång, och på dessa pengar har jag räknat ut att man kommer tjäna ca 30-40000:-

Men då måste man ha ett startkapital på max 100 000:-

Ge mig din msn, så kan jag berätta exakt vad iden går ut på.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2007-02-13, kl 09:54

username

Bert
Boye

Inlägg: 3

Hej

Håller på med ett stort projekt inom hotell och söker någon som kan gå in med tid och pengar. Kunder finns!

Intresserad? [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2007-02-18, kl 18:23

username

Peter
Le

Inlägg: 16

Hej David,

Jag  har en affärsidé som jag har, och från den har jag lagt ner 1 års arbete på att snart förverkliga.

Är du intresserad, så kan du höra av dig till denna mail adress så jag kan vi eventuellt fortsätta därifrån. [email protected]

mvh Peter Le

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2007-02-19, kl 07:30

username

Medlem
#50644

Inlägg: 3

Soker 1-2 webdevelopers, ska oppna upp en community. Ar i LA for tillfallet, pga min ide. Har aven vissa andra unika fordelar som kommer komma tillhanda.

250.000 usrs idag vardesatts i runda slangar uppemot $10miljoner. Kan du gora en battre kopia av Lunarstorm, sa har du ratt kvalifikationer for att kunna ga vidare med min ide.

Du kan maila [email protected] vid intresse.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2007-04-05, kl 10:32

Håkan H

Håkan H

Inlägg: 11

Hej David! Jag har en nystartad firma (AB) inom byggbranchen och framtiden ser bra ut. Men jag skulle även vilja starta upp en butik/showroom/försäljningsorganisation med hem&fritidsrelaterade produkter och söker därför någon som kan hjälpa mig med det både med tid och kapital. Jag bor i mitten av Sverige men då det även skall finnas en hemsida med nätbutik  kan min partner finnas på andra orter då det behövs någon som kan sköta den delen samt kontakter med leverantörer och kunder m.m. I framtiden skulle jag vilja ,om det går bra, öppna på andra orter i landet. Hör gärna av dig om du tycker detta verkar intressant.
 
mvh Håkan 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat