Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Kapital söker rätt affärsidé

Inlägg 1 av 18

2007-08-21, kl 12:46

username

Uffe

Inlägg: 16

Kapital söker rätt affärsidé

Kapital söker rätt affärsidé

Kontakta mig!

//Uffe

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 18

2007-08-21, kl 14:22

mickegson

mickegson

Inlägg: 111

Musik community.
Behövs inget större kapital, men en del för själva utvecklingen. Kan tjäna bra pengar på festivaler.
Hör av dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 18

2007-08-22, kl 12:32

MrKaj

MrKaj

Inlägg: 87

Hej Uffe,

Jag håller på att utveckla en ny Webbtjänst, inom ramen för ett mycket stort kundsegment.

Titta gärna förbi: http://www.mittcv.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 18

2007-08-22, kl 13:44

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

I Lettland finns det många möjligheter. De jag rådde att satsa för ca 7 år sedan hade idag fått ofattbara 15000% återbäring detta var mer än extremt. men det finns vissa möjligheter fortfarande till bra återbäring.  Vi skissar på vissa projekt som verkar bli än mer lönsamma än vi tänkt från början, nu jämför jag inte med ovan. Om du vill nå mig finns jag på [email protected]

Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 18

2007-08-29, kl 20:00

MommyMagnolia

MommyMagnolia

Inlägg: 25

Hej Uffe,

Min ide är väldigt simpel. Men jag tror verkligen på den. Mitt problem just nu är att få kapitalet att starta det hela. Min plan är att till en början på liten skala sälja handgjorda saker på internet. Behövs inte alls stort kapital då man börjar på väldigt liten skala.

Det här kanske inte alls låter intressant. Men om det skulle göra det så finns jag att nå på följande e-post adress:

[email protected]

Med vänliga hälsningar

Linda Andersson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 18

2007-08-29, kl 21:01

Håkan H

Håkan H

Inlägg: 11

Hej Uffe!

Jag har en byggfirma (AB) som jag skulle vilja utveckla med mer närliggande tjänster samt försäljning av produkter. om du är intresserad av att veta mer vänligen kontakta mig på [email protected].

med vänliga hälsningar Håkan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 18

2007-08-31, kl 08:45

ekoasa

ekoasa

Inlägg: 2

Hej

jag vill starta en renodlad yogabutik i centrala Göteborg- det finns inget liknande i nuläget och behovet bedömer jag som stort. Tanken är att på sikt eventuellt erbjuda även yogakurser, då jag är utbildad instruktör.
Hör av dig om det verkar intressant,
Åsa
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 18

2007-09-06, kl 19:40

username

Marcus
Brännerud

Inlägg: 12

Hej Uffe,

Jag arbetar på en Affärsidé som är i ett skede att lanseras, det handlar om internationell B2B Handel.

Vi är i Behov av någon som kan och vill investera i den Svenska marknaden och vara med med i uppbuggandet och i marknadsföringen.

Hör av dig om du vill veta mer.

Mvh

Marcus Brännerud

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 18

2007-09-06, kl 19:41

username

Marcus
Brännerud

Inlägg: 12

Hej Uffe,

Jag arbetar på en Affärsidé som är i ett skede att lanseras, det handlar om internationell B2B Handel.

Vi är i Behov av någon som kan och vill investera i den Svenska marknaden och vara med med i uppbuggandet och i marknadsföringen.

Hör av dig om du vill veta mer.

Mvh

Marcus Brännerud

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 18

2007-09-07, kl 21:51

mjohansson

mjohansson

Inlägg: 12

Hej Uffe,

Jag skulle vilja presentera en affärsidé som med rätt hantering kan bli nästan hur stor som helst.

Vi är en grupp människor som startat ett företag med visionen att bli europas ledande leverantör av IT tjänster, tillbehör, E-sport och gaming. Marknaden vi arbetar på är värderat till över 200 miljarder i Europa och vinstpotentialen är mycket stor.

Vi har ett recept på en kombination av mycket populära tjänster och produkter, som hittills inte erbjudits någonstans i Europa och som tilltalar en mycket stor kundkrets. Detta blandat med ett flertal nya tjänster och en utomordentlig kundservice tror vi kan ge oss en oslagbar marknadsfördel.

Vi har idag stöd av ALMI, Connect Sverige och utländska rådgivare och har också startat vårt första center i sverige.
I detta center håller vi på att bygga upp alla de rutiner och arbetssätt som skall appliceras på vidare expansion och vi håller också på att programmera de affärssystem som skall hjälpa oss i verksamheten.

Vi söker nu främst kapital som stöd till vidare expansion men också aktivt delägarskap eller rådgivning som stöd till vår expansion.

Låter detta intressant och du vill veta mer så tveka inte att kontakta oss antingen på e-post för dokumentation eller telefon för ett möte.

Med vänliga hälsningar
Magnus Johansson
Senior Advisor
Game Factory Online AB
[email protected]
0346 587 20

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2