Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Halla.

Inlägg 11 av 16

2009-03-25, kl 13:07

ERTY

ERTY

Inlägg: 48

tack for svaren. jag gor en ny lank ist for jag tycker sjalv att jag bytt tema lite hehe

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 16

2009-03-26, kl 16:31

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hej om du säljer en bil fyller du i ett papper som vi gör här i Sverige efter det behöver du ju inte göra mer det får ju dom som köpper bilen göra RING 141516 VÄGVÄRKET DOM KAN DET I danmark har dom inte besiktnig Tysland har ej besiktnig dom besiktar bilen efter en krock bromsar mm har du f-skatt då får du betala moms men du har kanse någon som inte har f-skatt sätt bilen på henne då hon är inte moms skyldig som privat har dom moms i Danmark eller i Tyskland NEJ vad håller du på med ta en bil plus ett papper ägar byte ring 141516 mer behöver du ju inte. Köp en tidning från Danmark sätt in en anons se först vad dom vill köppa bästäm träff sälj sen till dem tv kylskåp spis mm . Du gå in på blocket i Danmark köpp o sälj MVH Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 16

2009-03-26, kl 16:53

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Tyskland har ej moms lägg ner det Danmark är inte som Sverige ni som bor längre upp i landet tror att det är samma som här det är det inte ja orkar inte o sitta här och säga hur det är i Tyskland o sen skidnaderna i öst o väst ja vet ett hus som är 4,5 mil långt o 6 våningar högt ja prattade med en tysk kille han skrattade o sade svenskarna tror att maten är billigare här i Tyskland ja vet svarade ja mvh Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 16

2009-04-22, kl 08:54

Tnaujoks

Tnaujoks

Inlägg: 4

Hey Emil

Vi kommer från Tyskland och söker en affärspartner med bilintresserad.
Vi talar bara lite svenska.
Skicka mail.

mvh
Thomas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 16

2009-04-22, kl 09:05

Tnaujoks

Tnaujoks

Inlägg: 4

[email protected]

mvh
Thomas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 16

2009-04-23, kl 19:29

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Rygen det ligger i Tyskland Göran Du ja vill inte ha fler brev var kopplar ja av dem

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2