Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Agentur, samarbetspartner?

Inlägg 1 av 1

2008-06-20, kl 01:09

username

Medlem
#39256

Inlägg: 5

Agentur, samarbetspartner?

Hej på er

Någon som vet hur man lättast kommer i kontakt med företag som söker agenturer i andra länder än där dom är verksamma. Det finns en sida på nätet som heter Agenturföretagen men den är inte gratis och jag inbillar mig att dom företag som vill ut på en marknad annan än sin egen sköter det via andra förmedlingar än betalsidor på nätet. Jag tror oxå att dom flesta agenturer som byter ägare sköts via kontakter och relationer. Jag söker produkter/producenter inom livsmedelsindustrin. Gärna inom Eu men även utom. Även producenter i sverige som vill komma ut i detaljhandeln men även restaurang/storkök.

Söker även samarbetspartner som är inköpsorienterad och har massor av sunt förnuft. Ålder eller kön är helt oväsentligt, kunskap och personlighet är helt avgörande.

Jag har naturligtvis en affärside, kundbas och målsättning klar. Jag har även ett antal produkter klara  men behöver mer hjälp för ett långsiktigt och lönsamt företagande.

Tack på förhand. Seriösa genomtänkta svar tack:)

Svara Svara med citat