Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Ditt företag i TV?

Inlägg 1 av 1

2009-02-18, kl 14:50

username

Gustaf
Oscarson

Inlägg: 3

Ditt företag i TV?

Hej!

Jag jobbar just nu med en tv-produktion som heter "Vinna eller försvinna" som kommer att sändas i SVT i höst. I korthet går serien ut på att hjälpa småföretagare som står inför ett avgörande problem, alltifrån arvskifte till försäljningsbekymmer. Företagen som är med får experthjälp av programledarna (bl a Anders Andersson) och externa experter. Just nu letar vi speciellt efter två typer av företag:

1. Yngre entreprenörer som startat företag på nätet, men som hamnat inför avgörande problem, t.ex. finansieringssvårigheter.
2. Företag där det är dags för ett generationsskifte och problematiken kring detta.

Företagen som deltar får som sagt hjälp med att lösa sina problem, och givetvis en hel del gratis uppmärksamhet på köpet.

Min fråga till dig lyder med andra ord: Känner du till något företag som passar in på ovanstående, eller företag som står inför någon annan typ av avgörande problem som de behöver hjälp att lösa?

Om så är fallet får du väldigt gärna tipsa mig om detta.

Tack på förhand

Gustaf Oscarson, nyttforetag.com

nyttforetag.com ? sajten för företagare och alla som vill starta eget.

Svara Svara med citat