Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

e-handels partner

Inlägg 1 av 6

2007-09-20, kl 19:29

username

Medlem
#52224

Inlägg: 2

e-handels partner

Hej
Söker efter folk som är intresserade av e-handel och vill starta upp egen butik.
Det upplägget jag kan erbjuda är att vi står för internetsidan och samt marknadsföring. Du står för inköp och logistik och daglig drift.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2007-09-20, kl 19:31

username

Medlem
#28571

Inlägg: 8

Hej Gustav.

Har ni färdig e-handellösning samt hosting ?
Om inte kan du kontakta mig. Vi levererar en e-handellösning i vårt cms-verktyg Instant Update där webbhotell ingår.

Kan erbjuda ett bra pris om du driver ett nystartat företag (yngre än 1 år).

Med vänlig hälsning

Daniel Persson
DMD PAGE-UP
www.pageup.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2007-09-20, kl 22:43

klickon

klickon

Inlägg: 12

Hej Gustav o Daniel.

Själv sätter jag upp eShop.
Jag tror att det inte är många som slår vårt pris...
Gå in o se på en butik som jag har satt upp.... http://dittliv.bota.se  . Håller även på att installera Chat i butiken.

Hälsningar
Claesson
Smart Walk HB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2007-11-05, kl 11:39

night and day

night and day

Inlägg: 73

Gustav Westh: Hej
Söker efter folk som är intresserade av e-handel och vill starta upp egen butik.
Det upplägget jag kan erbjuda är att vi står för internetsidan och samt marknadsföring. Du står för inköp och logistik och daglig drift.
Hej,
Kan du kontakta mig via e-mail och skriva lete mer om ditt förslag.  Vill du har en viss procent av försäljningen via butiken? vilket procent då
Lilia

Lilia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2007-11-07, kl 12:12

username

Medlem
#52224

Inlägg: 2

Hej Lilia,
Det finns två alternativ som jag ser det.
Det först är att vi gemensamt startar upp en ehandel men då med den ansvarsfördelningen som jag beskrev tidigare.

Den andra är att du står för allt och jag får en provision för den omsättning jag ger dig via de besökare jag skickar till dig. Denna lösningn finns ju redan och kallas affilitet. Med mig blir det dock myckt billigare.
Ca 10% är rimlig ersättning.
MVH
Gustav
www.hidamo.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2007-11-07, kl 13:29

ericssonstrading

ericssonstrading

Inlägg: 69

Hej Gustav, jag kör idag www.ericssonstrading.se och är nyfiken på ditt upplägg. Maila info på [email protected] Mvh Ericsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat