Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

köpa webb butik? hjälp

Inlägg 1 av 7

2004-09-02, kl 21:33

jonathan

jonathan

Inlägg: 29

köpa webb butik? hjälp

Jag funderar på starta en e-butik och tänkte köpa en färdig lösning. Det är mycket att tänka på med kort och betalsystem mm och jag är lite osäker på vilken jag ska välja. Jag vill att jag ska kunna även sälja till kunder i utlandet. Jag har sett att det är många som erbjuder såna paket med färdiga lösningar och tänkte höra med er vad ni har för erfarenheter från dom paketen som erbjuds från tex

http://www.starweb.se/

www.shopsetup.com

http://www.e-butik.se/

Det finns fler också och jag tar gärna emot tips på förslag på snygga välbyggda, kompletta lösningar till vettiga priser. Då jag kommer att börja småskaligt så är priset mycket viktigt i början.

jdk

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-09-02, kl 23:01

username

Henrik
Johansson

Inlägg: 8

Finns ju gratissystem som fungerar mycket bra.
Beror ju på hur mycket du kan själv då du får implementera moduler som sköter betalkort etc.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-09-03, kl 14:27

username

cleo
Balotin

Inlägg: 31

Hej!
Jag tänker göra samma sak som du, och är på samma väg, kan inte så mycket.kan du föra vidare till mig de information som du för?
Tacksam
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2004-09-05, kl 23:24

username

Fredrik
Hjorth

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av:

Finns ju gratissystem som fungerar mycket bra.
Beror ju på hur mycket du kan själv då du får implementera moduler som sköter betalkort etc.



Gratis system? Kan du ge några exempel? Har bara hört talas om scorpionshops.com, har du några andra alternativ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2004-09-09, kl 00:51

username

Per
Thörnquist

Inlägg: 3

oscommerce är den största gratisshoppen.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2004-09-09, kl 03:11

jonathan

jonathan

Inlägg: 29

Jag har läst på lite om starweb och e-butiken och nu lutar det åt e-butiken iaf men jag får nog ringa upp dom och fråga om mina funderingar, verkar som det blir en 10000 - 15000 i års kostnad med alla bank, kort, månads avgifter, domän och webb hotell mm. Gäller att ha produkterna färdiga med andra ord.

latina, jag kan maila dig om och när jag får veta nåt,

mvh

jdk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2004-10-25, kl 23:37

username

Henrik
Efternamn

Inlägg: 8

Hej. Jag skulle nog kunna hjälpa er en hel del om ni är intresserade? [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat