Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Ny tråd, investering +50 000

Inlägg 1 av 5

2004-09-05, kl 14:42

username

Marcus
Bergfeldt

Inlägg: 4

Ny tråd, investering +50 000

Har precis slutit ett avtal med en stor tillverkare av elektronik produkter att bli svensk generalagent. Efterfrågan är stor efter just dessa produkter som dom tillverkar och dom har ett känt varumärke i Asien och Nordamerika. Det jag söker nu är någon som kan tänka sig investera +50 000kr i företaget. Villkor för investeringen kan diskuteras. Jag kommer själv jobba 110% med företaget i fråga.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-09-06, kl 20:37

afshin

afshin

Inlägg: 2

Hej Marcus !

Jag är 34 år och är systemutvecklare. I-dagsläge jobbar jag i ett IT-bolag i Stockholm. Har funderat länge på att starta eget inom import&export när det gäller elektronik produkter.
Det känns att jag och du tänker inom samma bana. Jag kan tänka mig att investera mer än 50 000 kr i fall du skulle behöva delägare. Har möjlighet att säga upp mig och börja jobba eget om jag inser att din affärsidé håller.
Hör gärna av dig allt är möjligt kanske vi kommer överens på ett eller annat sätt.

Mvh
//Affe

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2004-09-09, kl 15:31

username

Trantor
Invest

Inlägg: 68

Hej Marcus,

Jag är ockås intresserad. Skicka en mail till [email protected] om du vill diskutera.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2004-10-12, kl 21:28

username

Marcus
Bergfeldt

Inlägg: 4

Hejsan Affe,

skicka ett e-post meddelande till [email protected] så får du mer information :)

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Marcus !

Jag är 34 år och är systemutvecklare. I-dagsläge jobbar jag i ett IT-bolag i Stockholm. Har funderat länge på att starta eget inom import&export när det gäller elektronik produkter.
Det känns att jag och du tänker inom samma bana. Jag kan tänka mig att investera mer än 50 000 kr i fall du skulle behöva delägare. Har möjlighet att säga upp mig och börja jobba eget om jag inser att din affärsidé håller.
Hör gärna av dig allt är möjligt kanske vi kommer överens på ett eller annat sätt.

Mvh
//Affe

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2004-11-02, kl 10:40

username

Medlem
#17093

Inlägg: 4

Lite sent ute kanske, men släng iväg ett mejl till [email protected] med mer information. Din idé låter intressant.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat