Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Testfamiljer

Inlägg 1 av 3

2007-11-18, kl 14:59

username

Medlem
#52499

Inlägg: 25

Testfamiljer

Vi håller på bygger upp en helt ny tjänst på nätet. Vi vill ha runt 100 testfamiljer. Allt från sambo, flerbarnsfamiljer mm gärna ur alla samhällskikt. Det krav som ställs är bredband antingen i hemmet eller på jobbet.
Har någon erfarehet av testgrupper. Vill inte ha nära och kära då det inte blir en objektiv bedömning.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-11-18, kl 21:35

username

Per
Thörnquist

Inlägg: 39

Berätta mer  :)

Per (sambo - två barn)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2007-11-18, kl 22:20

username

Medlem
#52499

Inlägg: 25

Startaeget.se är nog den farligaste platsen att berätta mer på. Vi har en idé om hur vi skall underlätta en viss del av livet.

Idén är så unik som den kan vara i dagens it-samhälle. Vi har två företag som för närvarande är involverade i Dsign, funktioner mm. Vi har satt en blåslampa på dom så denna tjänst skall lanseras förhoppningsvis i full version efter nyår.
Det som alltid behövs är respons. Släpper vi en dålig version så är det enkelt att göra en bättre kopia. Därför behövs det 100 kritiska familjer (förhoppningsvis nöjda familjer)
Som alltid är det pengar involverade därför kan vi inte avslöja mer. Men jag tror att många kommer att tänka -Va fan gjorde inte vi detta för.

Vi får se.

Men de som får reda på det först är testfamiljerna. Så skicka ett mejl till mitt andra företag så startar jag en mapp som heter testfamiljer.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat