Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

ÅF för vindkraftverk

Inlägg 1 av 5

2008-01-09, kl 16:23

dalwind

dalwind

Inlägg: 15

ÅF för vindkraftverk

DalWind Energy Group söker återförsäljare / Installatörer för våra vindkraftverk.

Vi söker dig/Er egen företagare som innehar F-skatt. Önskvärt är också att Ni har verksamhet inom Montage, elinstallation eller närliggande entreprenad.

Även Åf till utlandet är av intresse.

Maila om Ni gör affärer med utlandet och ange i så fall vilket land.
Orderläggningen sker med vårt orderläggningssystem via internet. Snabbt och enkelt.

OBS! Som återförsäljare behöver ni inte ligga på lager med våra produkter. Tillverkning av våra produkter sker först när kund hos er lagt sin beställning.

Att ansöka som återförsäljare hos oss är kostnadsfritt, vi tillhandahåller allt reklammaterial, reklamannonser, trycksaker m.m. Ni kommer också få era företagsuppgifter på våran hemsida.

För mer info eller ÅF-blankett kontakta oss via mail eller gå in på www.dalwind.com

OBS! All kontakt via mail, ej detta forum.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-01-09, kl 16:59

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Vindkraften kommer att få en allt större betydelse och jag ser Nicklas som en vinnare år 2008 och framåt. Lycka till!

[email protected]   Start av företag i Sverige och Lettland samt ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-01-09, kl 22:52

username

Peter
Nygren

Inlägg: 80

Hej Nicklas,

Om jag inte hade haft två andra projekt på gång hade jag gärna ställt upp som återförsäljare i Småland. Jag ska dock kolla bland mina kontakter och se om jag kan hitta några intressenter åt dig :)

Skriv ett PM till Per Öberg om detta då jag var i kontakt med honom angående detta tidigare.

Jag ber dessutom Hans Gulliksson ringa dig från energikontor-so :)

Jag tror på dig och lycka till med företaget!!!

Peter Nygren (WindPal)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2008-01-18, kl 01:02

username

Medlem
#53104

Inlägg: 1

Hej, Patric heter jag.
Är det vindkraft till större eller mindre anläggningar ?

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2008-01-18, kl 02:26

username

Kent

Inlägg: 204



Patric:


Hej, Patric heter jag.
Är det vindkraft till större eller mindre anläggningar ?

[email protected]





Om du går in och tittar på deras hemsida ser du vad det är för några. Det gjorde jag och fick svar på de flesta relevanta frågorna där angående tekniken.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat