Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Behöver Du Kapital?

Inlägg 1 av 4

2009-04-28, kl 16:46

Uffe2

Uffe2

Inlägg: 7

Behöver Du Kapital?

Hej!

Jag skall uppfatta mig väldigt kort. Vi är ett riskkapitalbolag som söker objekt eller idé att investera i.
Om du har en färdig produkt och behöver kapital för utveckling eller expandering kan du kontakta oss.
Vi har många års erfarenhet från olika branscher och ett brett nätverk både lokalt och nationellt.

Hör av dig om du behöver vår hjälp!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2009-04-29, kl 17:15

RogerP

RogerP

Inlägg: 3

Hej Ulf,

Jag jobbar på en affärs idé inom media och reklam som jag framöver kommer att behöva finansiering till. Konceptet är unikt och med fantastisk potential. Jag såg ditt inlägg och tänkte att jag bara ville etablera någon form av initial kontakt med någon med din bakgrund innan en presentation kan komma ifråga. Samtidigt så skulle jag uppskatta om du kan ge mig en mer detaljerad beskrivning om vilken typ av finansiering ni hjälper företagare med och vad som förväntas av mig som grundare av företaget.

Med vänlig hälsning

Roger P

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2009-08-12, kl 13:57

FruFogel

FruFogel

Inlägg: 7

Hejsan! Mitt namn är Lotta Fogelberg och jag har på fritiden byggt upp en öresauktionssajt som heter http://www.klubbat.net. Jag har haft sajten öppnad vid några tillfällen för att prova hur den fungerar. Mitt problem är att jag har för få medlemmar,(Idag ca 200) för att hålla auktionerna igång löpande. Jag vet att allt enbart beror på marknadsföring, och p.g.a att jag inte har kapital att investera själv i marknadsföring så kommer det ta tid att bygga upp en större medlemsbank. Idag har jag ett arbete som logistikchef och kommer inte att satsa helhjärtat på klubbat förrän jag får råd att investera ordentligt i marknadsföring för det vet jag skulle räcka långt.För att kunna investera i reklam på en bra sida som t.ex msn eller liknande så behövs 75-100.000:-

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2009-10-02, kl 13:09

username

Lasse
Karlsson

Inlägg: 15

Jag har en vilande affärstidning som är i behov av ett startkapital av 100 000 SEK.
tidningen kommer att ge en avkastning exkl utgifter skatter och moms på C:a 300 000 SEK per distrikt oc år, jag beräknar starta upp 15 distrikt....
Lasse
Vi Svenska Företag

"Security Advice B-Kraft AB"

Inläggets betyg
Svara Svara med citat