Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Hantverk sökes!

Inlägg 1 av 7

2006-12-31, kl 11:44

LottaJ

LottaJ

Inlägg: 20

Hantverk sökes!

Jag söker hantverk så som tex smycken, inredning, kuddöverdrag till prydnadskuddar.
Jobbar du med att tillverka i liten skala på deltid och har svårt att nå ut till köpare? Jag har ett litet företag som enbart jobbar med hantverk från olika delar av världen och jag söker nu mera hantverk. Gärna från Sverige. Jag söker produkter som är 100 % hantverk och som inte finns i varje butik.

MVH

Lotta, house of L
www.mamut.com/houseofl

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2007-01-03, kl 16:48

nobodyals

nobodyals

Inlägg: 20

hej
jag är en tjej som blev mycket intresserad av detta.
Jag handarbetar mycket och har längefunderat på hur jag skulle kunna öka min försäljning.
jag pysslar med lite allt möjligt inom hantverksbiten och inget är omöjligt.
och jag pysslar med nått dagligen och nu är jag arbetslös så emellan det jag söker jobb kan jag jobba med det.
Kan även få fram saker i horn av olika slag,
Om du tycker detta vore någor och vill ha kontakt med mig så skriv gärna till [email protected] den kollar jag flera gånger perdag, så får vi bestämma mera etc.

MVH
Annalena sundqvist

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2007-01-23, kl 17:42

username

Fridah

Inlägg: 1

Hej!
Jag tillverkar smycken av olika slag, mest då pärlsmycken.
Just nu är jag arbetslös, så jag tillverkar mest till släkt och vänner, men skulle vilja nå ut till fler.

Hör gärna av dig om det låter intressant!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2007-03-21, kl 16:14

Sanwret

Sanwret

Inlägg: 27

Jag gör också smycken, på enhelt ny idé med gravyr på. Ta gärna en titt på www.sansei.se . Kanske du har någon bra affärsidé för dem

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2007-08-04, kl 18:20

username

Lisa
Arlbrandt

Inlägg: 20

Jag har precis de produkter du var ute efter - inredning, kuddfodral, broderier, smycken... Jag väljer ut det vackraste av rättvis handel -kooperativ som gynnar hantverkare i Bangladesh. Fantastiskt arbete i fina material som gör nytta för många människor. Maila mig gärna för bilder!
MVH
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2007-08-14, kl 11:06

username

Medlem
#46870

Inlägg: 28

Hejsan, jag är en tjej på 18år som precis har flyttat från mitt och sambon's hus i jung ( 2mil från Lidköping) för att bo i göteborg under några månader men kommer flytta tillbaka dit igen vilket skulle underlätta då man slipper skicka saker utan kan leverera direkt.Jag är jätte intresserad att arbeta med dig om det skulle vara intressant, Jag både syr och handtillvärkare allt från Kläder,Smycken,Vykort och dekorationer mm. Gör även blpmsterengashemang och massa annat. Hit tills har det mest varit för att ge bort i present men har även sålt lite privat via annonser. Jag kan skicka bilder på det jag gjort och jag tar gärna mot förslag och ideer och visar vad jag får fram. Mvh Gabriella "Bella" Vilhelmsson Wahlberg

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2007-08-20, kl 15:56

lottafogelberg

lottafogelberg

Inlägg: 11