Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Samarbetspartner

Inlägg 1 av 3

2007-03-22, kl 22:11

Professionell

Professionell

Inlägg: 8

Samarbetspartner

Jag är en 34 årig dataingenjör som driver ett litet företag som sysslar med systemutveckling (både för webben och "vanliga" windowsprogram). Det fungerar bra, jag har jobbat i branchen i över 10 år och anser mig vara bra på det jag gör. Nu vill jag ta ett steg vidare och letar därför efter en driven samarbetspartner/säljare som kan hjälpa mig att öka volymen.

Jag gör god förtjänst på mina uppdrag, mina kunder är väldigt nöjda med de produkter jag levererar. Hittills har jag blivit rekommenderad via mun till mun, har aldrig någonsin annonserat eller marknadsfört mig. Det tänkte jag att du och jag ska börja göra tillsammans...

Jag bor i Skåne, bra om du också gör det. Har för övrigt inga krav på dig person, det viktigaste är att du känner ett engagemang. Jag är ganska enkel att ha och göra med :)

Skicka ett PM med några rader om dig själv om du är intresserad.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-04-20, kl 15:17

Kemal

Kemal

Inlägg: 50

Mattias:
Jag är en 34 årig dataingenjör som driver ett litet företag som sysslar med systemutveckling (både för webben och "vanliga" windowsprogram). Det fungerar bra, jag har jobbat i branchen i över 10 år och anser mig vara bra på det jag gör. Nu vill jag ta ett steg vidare och letar därför efter en driven samarbetspartner/säljare som kan hjälpa mig att öka volymen.

Jag gör god förtjänst på mina uppdrag, mina kunder är väldigt nöjda med de produkter jag levererar. Hittills har jag blivit rekommenderad via mun till mun, har aldrig någonsin annonserat eller marknadsfört mig. Det tänkte jag att du och jag ska börja göra tillsammans...