Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Samarbetspartner

Inlägg 1 av 3

2007-03-22, kl 22:11

Professionell

Professionell

Inlägg: 8

Samarbetspartner

Jag är en 34 årig dataingenjör som driver ett litet företag som sysslar med systemutveckling (både för webben och "vanliga" windowsprogram). Det fungerar bra, jag har jobbat i branchen i över 10 år och anser mig vara bra på det jag gör. Nu vill jag ta ett steg vidare och letar därför efter en driven samarbetspartner/säljare som kan hjälpa mig att öka volymen.

Jag gör god förtjänst på mina uppdrag, mina kunder är väldigt nöjda med de produkter jag levererar. Hittills har jag blivit rekommenderad via mun till mun, har aldrig någonsin annonserat eller marknadsfört mig. Det tänkte jag att du och jag ska börja göra tillsammans...

Jag bor i Skåne, bra om du också gör det. Har för övrigt inga krav på dig person, det viktigaste är att du känner ett engagemang. Jag är ganska enkel att ha och göra med :)

Skicka ett PM med några rader om dig själv om du är intresserad.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-04-20, kl 15:17

Kemal

Kemal

Inlägg: 50

Mattias:
Jag är en 34 årig dataingenjör som driver ett litet företag som sysslar med systemutveckling (både för webben och "vanliga" windowsprogram). Det fungerar bra, jag har jobbat i branchen i över 10 år och anser mig vara bra på det jag gör. Nu vill jag ta ett steg vidare och letar därför efter en driven samarbetspartner/säljare som kan hjälpa mig att öka volymen.

Jag gör god förtjänst på mina uppdrag, mina kunder är väldigt nöjda med de produkter jag levererar. Hittills har jag blivit rekommenderad via mun till mun, har aldrig någonsin annonserat eller marknadsfört mig. Det tänkte jag att du och jag ska börja göra tillsammans...

Jag bor i Skåne, bra om du också gör det. Har för övrigt inga krav på dig person, det viktigaste är att du känner ett engagemang. Jag är ganska enkel att ha och göra med :)

Skicka ett PM med några rader om dig själv om du är intresserad.

Hejsan, Mattias

Jag är en kille på  21år som för tillfället studerar till internationell ekonom. Trots min låga ålder är jag väldigt driven och vet vad jag vill göra i framtiden. Skulle jätte gärna vilja veta lite mer vad du gör osv. jag tror att du med din erfarenhet och jag med mina innovationer kan få ett lyckat samarbete. Vet inte mer vad jag skall skriva men som sagt skulle du kunna berätta lite mer om vad dy arbetar med osv?

Vi kan träffas över en fika eller något liknande.
 
Du kan svara på min mail [email protected] 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2007-09-12, kl 10:17

AndréM

AndréM

Inlägg: 17

Hejsan.
Det låter väldigt intressant. Hur hade du tänkt sammarbetet skulle gå till?
Driver för tillfället en sälj och marknadsförings byrå i malmö.

Kontakta mig på [email protected] för en vidare diskussion.

MVH//André Mattiasson
Acrid Marketing Group

Inläggets betyg
Svara Svara med citat