Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Reklam på bilen

Inlägg 1 av 3

2007-12-13, kl 03:25

sweg

sweg

Inlägg: 7

Reklam på bilen

Nu är det så att jag har en bil som kommer att användas för uthyrning. Det är en Peugeot Partner (Mörkblå) Bilen kommer att kunna hyras per timma eller per dygn i Götreborgs område från början på nästa år. Det kommer vara folk som behöver en lite rimligare bill till att flytta saker eller för att använda för leveranser mm. Det kommer vara nästan lika billigt att hyra den som en släppkärra på Statoil kostar. Så bilen kommer röra sig rätt mycket i stan och om det inte används kommer den stå parkerad där många rör sig.

Det jag kommer att göra är att jag stripar bilen. På baksidan och på motorhuvud kommer reklam för uthyrning av den bilen att vara. Sidorna kommer vara uppdelade i 2 delar övre delen kommer användas för en tjänst som bilen mest ska användas till, men nedre kommer jag att släppa till andra. Det är 5 platser per sida, alltså 10 platser allt som allt som finns att tillgå. Varje plats kan användas antingen till att skriva webbadress eller för logga.

Är du intresserad av att vara med på bilen men www eller logga på så maila på [email protected] för pris och mer info. Jag räknar med att bilen som är en 2001 kommer att rulla i minst 3 år med den stripningen och det är så länge dessa dekaler kommer att sitta där.

Man kan se lite på bilden hur det kommer att se ut, man får alltså en del av stripningen en logo eller www.

Det enda som inte får vara med är erotiska sajter och inga www.spray.se/sidanr582489996.idc854d566d, allt annat ska gå bra så länge det inte strider mot någon lag.

Mer information finns här: www.hyrabilen.nu

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-12-13, kl 09:29

mlundgren

mlundgren

Inlägg: 204

Skulle vara intressant att veta vad en sådan reklamplats som du beskriver kostar.


Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2007-12-14, kl 16:08

sweg

sweg

Inlägg: 7

All den informationen finns att tillgå på www.hyrabilen.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat