Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kreditmarknadsbolag

Inlägg 1 av 3

2007-03-30, kl 15:06

username

Jan
Johansson

Inlägg: 1

Kreditmarknadsbolag

Hej
Jag söker partners för att starta upp ett kreditmarknadsbolag
Bolaget kommer inte att lyda under FinansInspektionens kontroll.
Bolaget kommer att syssla med SMS lån, Eget brandat MasterCard worlwide, Inkasso(när bolaget fått inkasso tillstånd) Avtalsförslag med banker finns. Hemsidor färdiga.Bolaget kommer i stort sätt att marknadsföra sig via banners. Jag behöver inta bara finansiärer utan också programerare, WebDesigner, säljare, ekonom. Alla pengar kommer att skötas från ett klientmedelskonto hos en Revisor. Denna affärsidé går att omsätta till andra länder då allt sköts via internet. Detta är en möjlighet att börja bygga något som kan bli stort om det görs på rätt sätt. minsta insats är 50.000 SEK för 10 % eller en arbetsinsatssom beräknas från fall till fall. Hör av dig för mera info.

Vänligen Jan

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-03-30, kl 17:12

jonas81

jonas81

Inlägg: 140

Jag är intresserad. Vad är det du behöver mer förutom 50 laxar. Vad vill du ha för erfarenhet m.m.
MVH
[email protected]
jonas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2007-05-11, kl 10:52

username

Medlem
#49496

Inlägg: 3

Hej Jan,

Detta låter som en mycket intressant idé. Återkom gärna per mail, [email protected] eller med dina kontaktuppgifter så kan vi hålla ett förutsättningslöst möte.

Mvh
Andreas Karlsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat