Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Intr. av hälsa?

Inlägg 1 av 6

2007-09-14, kl 15:17

Jannejac

Jannejac

Inlägg: 13

Intr. av hälsa?




Flavonmax är en Ungersk produkt som är utvecklad av Prof. Dr Dinyan Zoltan som har forskat på flavonoiders hälsoeffekter i över 30 år. 
Har du någonsin hört att det är lämpligt att ta ett glas (eller två) rödvin per dag? Men vet du varför?
Jo, pga. en flavonoid i rödvin som heter resveratrol. Det pågår tusentals forskningsprojekt bara på resveratrol.
FlavonMax är ett flavonoidkoncentrat i syltform. En burk FlavonMax innehåller 1200 olika flavonoider (bla. resveratrol!) och mängden flavonoider motsvarar 300-400 liter rödvin.
Det går åt ca. 35-40 kg ekologiskt odlade frukter o bär för att producera en burk FlavonMax.

Nu håller vi på att lansera denna produkt i Sverige och EU. Flavonmax fick nyligen utmärkelsen årets produkt i Ungerna 2007.

Tibor Odor är den personen som tagit detta till Sverige och reser nu runt bla. i Malmö, Göteborg o Stockholm coh håller informations seminarier!

GeszMax Ungerska ledningen kommer även nu till Sverige 24/9 till Stockholm och 26/9 till Göteborg

Kontakta gärna mig om det känns att detta skulle vara av intresse för dig att vara med och marknadsföra denna unika produkt!

mvh
Jan-Erik

www.flavonmax.com 

Jan-Erik Jacobsson: Flavonmax är en Ungersk produkt som är utvecklad av Prof. Dr Dinyan Zoltan som har forskat på flavonoiders hälsoeffekter i över 30 år. 
Har du någonsin hört att det är lämpligt att ta ett glas (eller två) rödvin per dag? Men vet du varför?
Jo, pga. en flavonoid i rödvin som heter resveratrol. Det pågår tusentals forskningsprojekt bara på resveratrol.
FlavonMax är ett flavonoidkoncentrat i syltform. En burk FlavonMax innehåller 1200 olika flavonoider (bla. resveratrol!) och mängden flavonoider motsvarar 300-400 liter rödvin.
Det går åt ca. 35-40 kg ekologiskt odlade frukter o bär för att producera en burk FlavonMax.

Nu håller vi på att lansera denna produkt i Sverige och EU. Flavonmax fick nyligen utmärkelsen årets produkt i Ungerna 2007.

Tibor Odor är den personen som tagit detta till Sverige och reser nu runt bla. i Malmö, Göteborg o Stockholm coh håller informations seminarier!

GeszMax Ungerska ledningen kommer även nu till Sverige 24/9 till Stockholm och 26/9 till Göteborg

Kontakta gärna mig om det känns att detta skulle vara av intresse för dig att vara med och marknadsföra denna unika produkt!

mvh
Jan-Erik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2008-05-27, kl 23:18

username

Medlem
#53023

Inlägg: 14

Låter som en spännande produkt. Maila mig mer information: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2008-06-26, kl 22:22

username

Jennie

Inlägg: 68

Flavonmax verkar mycket intressant. Själv har jag redan för många bollar i luften men tipsar gärna Er andra om Tahitian Noni International (TNI) - ett väl etablerat företag med enorma möjligheter för den som vill göra karriär. Besök www.teamtni.info, klicka på "Ett rikare liv" th för en introduktionsfilm.

Skriv din e-post eller anmäl intresse på
www.tni.com/2369303


Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2008-06-27, kl 14:19

TeamWellNEss

TeamWellNEss

Inlägg: 49

Tar tacksamt emot mer info, då det skulle passa vårt sortiment bra.
maila gärna mer info till [email protected]

Fortsätt dagen med ett leende!

Niclas,
Webb: www.teamwellness.se
Webbshop: www.friskvardsbutiken.se

Se även: www.olandaretrunt.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2008-07-03, kl 09:32

Jannejac

Jannejac

Inlägg: 13

Alla ni som bett om mer information kommer att bli kontaktade av Martin Lindeskog eftersom jag själv är på resande fot...

mvh
Jan-Erik Jacobsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2008-07-03, kl 10:49

Jannejac

Jannejac

Inlägg: 13

Hej igen!

Idag, 2008-06-03, lanserades Flavonmax nya hemsida ( www.flavonmax.com ). Jag har inte läst allt själv ännu men det är ett rejält lyft från den gamla designen.
Under fliken DOWNLOAD hittar du bla. en film som berättar det mesta om företaget samt produkterna och inte minst en del av den forskning som pågår i Ungern.

Om du redan bestämt dig att du vill testa produkten så kan du göra en pre-resgistration. Det kostar inget att bli medlem och du köper produkter när du själv vill.
Som jag sa ovan så kommer Martin att kontakta dem som är intresserade.
Ange Martin's sponsorid när du gör en pre-registration (M-15461).
Du kan också kontakta mig eller Martin direkt
Jan-Erik Jacobsson - info@hjärtevan.com
Martin Lindeskog - [email protected]

mvh
Jan-Erik Jacobsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat