Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

ÅF/konsumenter sökes!

Inlägg 1 av 5

2008-03-09, kl 17:12

username

Jennie

Inlägg: 68

ÅF/konsumenter sökes!

Vill du också bli återförsäljare för våra hälsoprodukter?
Tahitian Noni International (nedan TNI) startade 1996 och är idag det 4:e snabbast växande företaget, alla kategorier. Den överlägset mest populära produkten är Tahitisk noni-juice. Företaget är väletablerat i Sverige, så det är inga svårsålda produkter utan tvärtom. Det du behöver göra är att prova produkterna - är du nöjd rekommenderar du dessa vidare till människor som vill förbättra sin hälsa. Vanligast är att dina kunder köper direkt från företaget, men du kan självklart även sälja produkterna till dina kunder (du bestämmer då priset) och du får mellanskillnaden.
300:- är din registreringskostnad, då ingår startväska med material samt en hemsida där dina kunder kan gå in och handla direkt.
Låter detta som något för dig? Gå in på www.teamtni.info > filmen "Ett rikare liv" för en presentation.

Skicka mail om Du vill veta mer: [email protected]

Mvh Jennie, oberoende produktkonsult TNI
www.tni.com/jenuin

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-03-09, kl 18:43

username

Per
Thörnquist

Inlägg: 39

Men herregud, Jennie! GE DIG NU!!! Du finner ingen här, som kan ta dig eller din produkt på allvar. Det andas bondfångeri och desperation om dina inlägg. 

Sluta nu är du snäll att spamma forumet 

är det nån pyramidhistoria, eftersom man ska rekommendera vidare till vänner? Registreringskostnad? Jag säger som Peter Dalle: " Ja e skeptisk"

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-03-09, kl 19:06

and

and

Inlägg: 155

Jag håller med Per. Finns 200 000 olika liknande företag på marknaden. Det är något knepigt med detta. Jag skule tippa på pyramidhistoria, med tanke på hennes desperata försäljarragg som pågår ständigt. Det kanske finns någon annan sida där spam lämpar sig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2008-03-09, kl 19:19

username

Jennie

Inlägg: 68

Undrar vem som är desperat :)
Om inte denna sida vore den bästa sidan att hitta driftiga människor på som skulle jag inte fortsätta här. Är Ni dolda intressenter? Annars föreslår jag att svara på inlägg Ni är intresserade av.
Detta vill jag erbjuda dem som vill må mättre och kanske göra en förändring i sitt liv. Det finns inget att förlora och väldigt många styr över sin tid tack vare TNI idag. Snälla blanda inte ihop detta med pyramidförsäljning, det är helt skilda saker och är inte ens tillåtet i Sverige. Vi vill bli ännu fler och DU har nu möjligheten.
Maila mig vid frågor.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2008-03-09, kl 19:28

and

and

Inlägg: 155

Jo, visst, kan vara så att du är seriös. Men detta är, vad är det? 5e tråden ang. detta på 2 månader? Jag försöker inte på något sätt vara otrevlig eller dra skam över ditt företagande, men med denna frekventa reklam måste man ju fråga...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat